Musemora Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Barneverden har voksiposer til halv pris, dvs under 1000 kr!
Tomine is my star Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Finner jeg disse på nett mon tro?
Zummi Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Eh, det har ikke falt deg inn at for å gå inn på "et norsk firma" sine nettisider så kan man prøve å gå inn på www."et norsk firma".no og se om det funker, hvis ikke prøve å søke på "et norsk firma" på sin yndlingssøkemotor, eller hvis man er veldig lat bare trykke på reklamen på høyresida her? (bonusspørsmål: Hva tror du skjer om du trykker på den annonsen med "Barneverden. Alt til barna under samme tak. Vi har nettbutikk! www.barneverden.no")
Emmilo Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 hehe, ok litt morsom du Zummi, men husk at alle ikke er så vant til å bruke nettet... Ikke vær slem da...
vims-74 Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Går jo an å prøve tenke seg litt om istedetfor å sitte i timesvis å vente på et svar, da
Zummi Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jeg er jo bare snill jeg, men noen må jo ta seg av voksenopplæringen også
Linda - mor til to! Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Syns dere er slemme jeg. Uansett står det faktisk ikke noe om voksiposen på nettet, ikke som jeg kunne finne iallefall.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Ja syns også det går an å spare seg for sånt, ingen vits i å lage sur stemning. Det er ikke alle som bruker nettet så aktivt... Tror det må være salg på posen bare i butikken, for jeg fant den heller ikke på nett... Noen som har prøvd å farge en voksipose foresten??
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Enig med Susanne-75, veldig unødvendig å henge seg opp i noe sånt...Du trenger ikke å virke nedlatende..så irriterende var det vel ikke?
vims-74 Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Sånn er det alltid, noen tar faktisk innleggene som de er ment, litt humoristiske og "det går ann å finne ut ting selv og" (som er godt ment) -mens andre synes man er slemme og nedlatende fordi man kommer med tips. Noen mener det er unødvendige å henge seg opp i noe sånt, men er det ikke da like unødvendig å kommentere hvor unødvendig det var?
Zummi Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Hadde det ikke vært enda mere slemt å ikke ville si noe om hvordan man kommer seg inn på nettsidene deres?
Emmilo Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 hehehe og jeg bare smiler videre.....
Tomine is my star Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 For guds skyld.. Var inne på nett sia å tittet.. Fant dem ikke der,derfor spurte jeg om noen visste om man kunne finne de på nett.. Kanskje jeg hadde oversett de?! Uheldivis bor jeg uhorvelig langt unna en Babyverden butikk.. Men takker for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå