Gå til innhold

Presentasjonsrunde for UKE 39 jentene...

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av tråden under her, kan være kjekt å bli litt kjent med de som man kanskje (vi håper det ;-)) skal følge gjennom et helt svangerskap her inne.

Jeg er 25 år, nor på vestlandet og er student, holder på med praktisk pedagogikk og spes.ped er ferdig utdannet våren 2008 etter 6 lange år med studier og noen pauser underveis. Jobber også litt som lærervikar når det trengs.

Jeg er lykkelig gift på fjerde året med verdens beste mann på 28 år, vi har vært sammen i 10 år i november :-) Sammen har vi to skjønne gutter, en som blir 4 år om noen uker og en som nettopp har fylt 2 år. Egentlig skulle vi vente litt med nr 3, men så ble jeg uplanlagt gravid og kom i babymodus. Desverre mistet jeg, så nå prøver vi litt. Er i 3 pp og dette blir den siste av ulike grunner for denne gang, så vi har gitt "alt" denne pp og krysser armer og ben her! Har antagelig el i dag eller morgen og IKM 26 september.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6318093-presentasjonsrunde-for-uke-39-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

29 snart og bor i Trøndelag. Samboer i starten på det 7.året og vi er igang med husbygging. Har ei datter på 2.5år og tok min siste p-pille 27.august. Har ikke prøvd så mye denne perioden (kun 2ganger faktisk..), men fra etter neste TR (regner med den kommer ja) så vil vi bli seriøse prøvere vi også. Har hengt meg på BIM så tidlig for jeg trenger litt påvirkning fra dere som VIRKELIG ivrer etter å bli gravid. Selv hadde jeg kunne tenkt meg å vente et par år til, nemmelig,-men.....Det er vel aldri et helt perfekt tidspunkt (i forhold til jobb, forhold, flytting etc..)å få barn på, så hvorfor ikke nå liksom...

Håper dt blir bare nye fjes/nick å bli kjent med neste pp, men at jeg treffer dere igjen på 1tri i uke 43/44.

Er 33, forlovet bor i Oslo er selvstendig næringsdrivende og prøver på nr 1.

Føler vi har prøvd en stund nå, men ser jo det er andre som strever mer enn oss så skal ikke klage (for mye)

Hyggelig å bli kjent med dere og lykke til alle sammen.

Tror jeg skal avstå fra og fortelle min historie, tror nok at de fleste har fått den med seg. Men slenger meg på denne uansett, er ulidelig spennende dette. Er litt redd for at vi ikke rakk el, men kanskje vi rakk den bare såvidt, tror jeg hadde det i går kveld....

Vil ikke over i 13 pp!!!!!

Spennende :-)

Annonse

Hei!

Jeg blir 29 år i oktober og er samboer med en fantastisk mann på 32 år. Vi har vært sammen i 4 1/2 år. Bor i Krisitansand, men ingen av oss kommer opprinnelig herfra men vi trives og blir nok her. Jeg er sosionom. Vi har ingen barn, men har stasjonsvogn og tre soverom, så nå er det på tide!!!

Trønderjente, 34 år, tobarnsmor med samboer. Har bolig landlig til. Jobber på den lokale skolen og har prøvd i snart 2 PP på å få nr tre.

Har IKM ca 27.september. Har sett av tidligere at det er mange denne dagen. Koselig å være her på BiM, mange trivelige jenter. Selv om de fleste kunne vært småsøstrene mine da..he he

Jeg er 27 år og sambo er 30. Vi prøver på vårt første barn.

Stort hus og gode jobber er allerede på plass. Det eneste vi nå mangler er ett lite nurk.....

Vi har prøvd en stund nå, og er av fastlegen sendt videre for utredning. Vet ikke når vi blir kalt inn, men henvisning er send. Det blir spennende....

Håper imidlertid at vi har klart det hele på egenhånd, uten utredning ol denne pp. Alltid positiv innstilling (og alltid mange symtomer...... hver pp he..he..)

Lykke til alle sammen. Denne uken skal vi få ny rekord i antall gravide, ikke sant jenter????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...