PrincessElisabeth Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 denne er lett å lage og smaker utrolig godt, et godt tips til dere med søthunger, for dette er mektig! 2dl sirup 1dl sukker 1 boks peanøttsmør 1ts vaniljesukker *dette smeltes i en gryte til sukkeret har smeltet *deretter tilsetter du 10dl honeykorn og 1dl kokosmasse *ta en form, smør den og legg bakepapir i bunnen og hell over massen, den er tykk og hard men press den utover så godt du kan=) *smelt 200g melkesjokolade(eller en annen sjokolade du liker) og sammen med denne 100g kokesjokolade(jeg bruker da mørk, dette skal smeltes på svak varme. *hell over massen slik at det ligger et godt lag over. *settes i kjøleskapet i to timer, så ferdig et lite tips: ta den ut etter to timer, skjær den opp i små biter, små firkanter feks og frys det du tror du ikke kommer til å orke, husk at det er mektig, det er fort gjort å ta frem for å tine igjen. ikke la den stå i kjøleskapet, den blir utrolig hard og vanskelig å spise da, er også derfor jeg velger å fryse dem håper du liker dem like godt som jeg gjør liker du snickers så liker du denne
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Mmmm!! Dett høres godt ut! Satt akkurat her og var på vei for å undersøke kjøkken skapene etter noe godt! Takk for tipset!
PrincessElisabeth Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 jeg er ihvertfall helt gira på det når jeg har søthunger har sluppet godt unna nå som jeg er gravid, men når jeg hadde mensen var denne ypperlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå