vinter1988 Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Vincent Arthur Oskar Gustav Odin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Vincent - fint, litt fornemt, synes jeg, høres myyye finere ut på fransk Arthur - fint, godt og solid, for lite brukt Oskar - kjempeflott! Gustav - kjempeflott! Odin - ikke min gate, har ikke gode assosiasjoner til Odin i den norrøne mytologien Min smak rangerer dermed Oskar og Gustav øverst, Arthur nr 2, Vincent som neste, og Odin nederst på din liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Rangerer de i den rekkefølgen du har skrevet dem i! Enkelt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Vincent Oskar Odin Arthur Gustav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askeladda Skrevet 15. september 2006 #5 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg liker Oskar og Odin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 1. Odin, selvølgelig;) 2. Oskar 3. Arthur 4. Gustav 5. Vincent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 vincent - kult arthur - dumt oskar - kult (finere med c) gustav - stygt odin - kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå