Gå til innhold

Noen som har lyst på en oth urban jungle??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger min 2005 kombi vogn, carrycot i sort og sportsdel grå (silver).

Den er brukt mye men behandlet pent. Kun noen skrammer ved framhjulet og en liten flekk på titteluken. Babybagen er helt ubrukt.

Kjøpt i august i fjor. Har regntrekk til bag og sportsdel, myggnett til sportsdel og bumper bar (sportsbøyle). Samlet koster dette 7 879 kr nytt, selges til halv pris 3900 kr. Har kvittering.

Selger den for vi bruker kun brio sitty-trillen vår nå, dumt at den flotte vognen bare står i gangen og samler støv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

har tenkt litt på denne vogna til Lucas..

Hvordan er den å sove i? synes det ser ut som at barnet får en knekk på knærne viss du sjønner..

Hvordan løste dere det at ikke fotbrettet kan reguleres?

Hvordan er ryggen og regulere? er det vanskelig med barnet i vogna?

Er det 2 års garanti på den?

Skrevet

Hei, vognen ble solgt etter 1 time på finn.no =) mange som tar blodpris for de vognene, så regner med min ble solgt nesten litt for rimelig...

Men kan svare alikevel: Vi brukte brio kombi til sovevogn hjemme. Jeg føler at han lå bedre i den, men har aldri hørt klaging fra gullets side...

Men sov mye i oth en på tur og sov kjempegodt i den, men som du sier, det blir en knekk i knærne..Når vi var hjemme hos mamma og pappa la vi bare en pute under beina han når han sov. Det gikk helt fint.

Ryggen er kjempegod å regulere, synes det gikk veldig greit å regulere den mens han sov. Regulerte bare stroppene langsomt ut.

Synes det er en supervogn jeg, kan anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...