Gå til innhold

Stakkars hunden min:-(

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg eer helt skjelven jeg.

For to dager siden fikk den ene hunden vår et sår på øyet. Dro til dyrlegen, fikk smertestillende og antibiotika. I dag morges begnte han å hyle og øyet så helt jævlig, blødde fælt. Rett til dyrlegen. Bakterier har ødelagt øyet hans, dyrlegen har aldri sett det skje så raskt før. Nå er han operert og hele øyet er borte.

Det kommer antagelig til å gå bra, han kan leve fint med det ene øyet, bare det ikke blir noen komplikasjoner så. Men jeg klarer ikke å slutte å grine, jeg. Stakkars liten. Men heldigvis så lever han hvertfall:-)

Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6317633-stakkars-hunden-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Staaakkar!!! Håper det går fint med den etterhvert. Vær glad den lever ja!! Jeg mistet hunden min i ferien : ( Kjempe hyggelig ferie ja....!!! Men har heldigvis fått en ny valp, kjempe søt er den. Og den skalbli en kjempe god jakthund! : ) Godt å få en ny hund i hus, men er ikke helt det samme uten den andre tøffingen!

Huff er ikke noe gøy...sitter her med pusen min nå...skjerm rundt hodet og greier..var til dyrlegen i forrigårs...fikk beskjed om at hadde jeg kommet ett par dager senere hadde han mest sannsynlig mistet øyet...kraftig betennelse...så nå er d antibiotika i 10 dager..skal ikke være enkelt med dyr...

Men pus var heldigere enn hunden din da:(

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...