<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg er 5+2 i dag. Jeg har vært litt plaget med stikkinger i den ene siden tidligere,men i dag har det flyttet seg over på den andre siden.. Noen som har vært borti det samme? Og så får jeg litt vondt under ribbena av og til.. Akkurat som at det er noe som presser der liksom... Hmmm.. Skal på ul neste uke,da er jeg 6,er det noen som har vært det før og vet hva man får se da? Gleder meg masse ,selv om det ikke blir så mye å se kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Tror jeg var på Ul i uke 10 og da så jeg ei lita reke,men man så at hjertet banket og noen små utvokster som akulle bli armer. Da sa de også at når de så at alt var bra og hjertet banket var det 95% sikkert at det skulle gå bra. Vet ikke om dette bare ble sagt for å berolige meg,men men.... Hvorfor skal du på Ul så tilig? Jeg fikk pga tidligere exu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2006 jeg mistet forrige gang og derfor så vil de gi meg en tidlig ul for å berolige meg litt:) Er jo litt redd for å miste en gang til da... Men håper det går bra denne gangen:) Så moromt at du så at hjertet banket:) Ingenting er jo bedre enn det:) Får håpe det går bra med deg,noe det helt sikkert gjør:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå