Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 og legge på seg?eg er i uke 32 og har gått opp 1 kg. babyen er ikkje så stor...er redd han ikkje får så mye. di 3 andre svangerskap har eg lagt på meg mellom 15 og 20 kg.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hvis man har endel å ta i fra før, er det ikke nødvendig å legge på seg noe! Tvert imot bør man tilstrebe minimal vektøkning. Var du TYNN før du ble gravid, går det utover barnet om du går opp mindre enn 6 kg.
bollenr3 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 det er normalt å legge på seg mellom 10 og 16 kg.... men babyen tar det den trenger av nærig fra dine lagere. har ikke jordmor sagt noe om at du har liten vektøkning?
fruktisèn Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 hm... har en venninne som er 33 uker på vei og har gått opp to kilo.. men hun går mye til kontroller no å sjekker babyens vekst osv.. alt er fint med den lille gutten... har du vært på kontroller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå