verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 ble strippet av jordmor i dag, og det var satans vondt!!!! Nå har jeg skikkelig menssmerter i rygg og mage. Uregelmessige vondter som kommer og går. Kan det være veer mon tro?? Noen som har erfaring med stripping?? Går det så raskt??? verpe-hønå*m/jentenr4ivente
Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Har ikke blitt strippet selv, men har hørt at det kan gå veldig fort. Får håpe det og lykke til ;o)
Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 SÅH,du er her ja?? etterlyste deg jeg...ikke mye klagetråd å se fra deg...hehe... altså.måkk innpå grøt med den kanelen vi snakka så varmt om....hjelper så inn i granskøuen skal jeg si deg... rier er vel det du har ja.virker slik.jeg fikk vondt i rygg og bekken da di starta....ble strippa i firetia på sykehuset jeg,og haleluja da satte det fart...etter noen timer...skal komme med historien senere =0)
¤2småtroll¤ Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Så spennende! Har du gått over tida?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå