Gå til innhold

Er det bare meg her inne???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men anonym, hva mener du egentlig med det? Du kan jo styre showet du også og lage så mange innlegg som du bare vil? At de velger å utlevere sitt eget liv litt mer enn kanskje andre her, og skriver en del saker som kanskje ikke har med å gjøre å bli gravid så får de vel gjøre det...? Det er et fritt forum...

Jeg er her til og fra, har maskinen på mens jeg gjør litt husarbeid og leker med sønnen...men jeg har ikke så mange spørsmål for tiden. Det er jo oftest da man gjør et innlegg... Bortsett fra de som bare skriver for å skrive...Om de vil så får de vil det..

Annonse

Jeg også.

Siden dette er et åpent forum, så kan man ikke bli sur når noen bare skriver om "tulleting" som ikke egentlig har noe med å bli gravid å gjøre, fordi faktum er jo at her inne er det mange jenter som sliter litt med samme sak, og det er ikke så lett å fortelle omgivelsene sine at man prøver å bli gravid. Det skal jo liksom være så veldig enkelt det. Dermed blir dette en stor gruppe damer med mye følelser, og mange tanker som vil ut. Det er deilig å kunne prate litt skjit med likesinnede også, og spre litt positive tanker som kan hjelpe andre til å bli i godt humør!

Det er jo bare å ikke lese de innleggene som man selv mener er meningsløse. Det er mer enn nok av jenter her inne som synes det er koselig med litt småprat innimellom alle spørsmålene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...