Gå til innhold

Andre som er irritert på mennene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jeg er så irritert på mannen min..han er en fryktlig snill og herlig mann egentlig og vi har et fantastisk forhold, men allikevel går jeg rundt og er irritert inni meg. Klarer heldigvis å ikke klage hele tiden. Han kunne helt klart vært mer involvert i svangerskapet..men allikevel. Jeg er vanligvis en ganke tålmodig person, men nå på slutten av graviditeten er jeg anderledes..Fler som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er sånn - selv om jeg overhodet ikke har noen grunn til det =P Så prøver å ikke la det vises...!

Skrevet

Kjenner jeg er irritert i hele kroppen. Når mannen min prøver å kose litt med meg har jeg mest lysst til å bite nesa av ham, kjenner hvordan det klør i fingrene og resten av kroppen så sint blir jeg,,, huff, nå må dagene gå litt fortere her før jeg sprekker..

Skrevet

*Hmmm* Må være noe rart med meg ;)

Jeg var slik i begynnelsen av svangerskapet...fikk helt noia av hele fyren og hadde han langt opp i halsen for ingenting.

Forsvant heldigvis etter en stund og har ikke vist seg siden. Hvertfall ikke ennå. Er 31 uker idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...