Beibi82 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Nei, alt er fint med lillefrøkna mi =) Fin urin, bare 0-1 på ødem, og bare bittelitt høyt blodtrykk.. Men hun fikk meg til å føle meg som en dårlig vordende mor.. Jeg har gått opp en kg i uka nå den siste mnd, er nå oppe i 61 (normalvekten min er ca 55).. så fleipa litt og synes dette var veeldig mye..hehh.. nei, hun tok ikke den dårlige humoren min. Begynte å legge ut om kosthold, "ikke spise godteri, alt du putter i deg blir direkte overført via blodet til barnet ditt.. blabla" .........sukk. For det visste jeg ikke..!?? Næh.. samme kan det være. Skal ikke spøke med henne mer, det er iallefall sikkert
vips-77 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hmmmm. må bare si jeg er glad for at min jordmor ikke er sånn... Jeg har gått opp masse, men hun ber meg bare om å ikke stresse noe rundt det... Noen går opp mye, noen går opp lite, sånn er det jo bare.. Så lenge man spiser normalt er det jo ingenting man kan gjøre med det da.... (Du har gått opp 6 kg, så for å trøste deg: Jeg har gått opp 15)
Beibi82 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 Nei, vær glad du har en grei jordmor du vips =) Kunne sikkert hatt et sunnere kosthold, men det ma da være lov til å unne seg noe iblandt.. Dette med vekt er jo et litt sårt tema, helt individuelt hvor mye man går opp osv.. så synes hu var litt lite fintfølende (og jeg litt sårbar?)...og en annen ting.. har nesten ikke lyst til å ta med sambo på fler kontroller, hun blir bare sittende å prate med han!!! :Oo (etter hun har gjort sitt) ..har mest lyst til å bare gå derfra *grr* Syte-klage-syte-klaaaaageeee.... Sånn =) Bedre!
*Lucia* Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jøss!! Hun kan da umulig være helt god!! Dumme dumme jm!
mensana Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg hadde også en helt teit jordmor. Jeg sluttet rett og slett å gå til henne, for det var ikke noe koselig..
Minmai Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jeg har ikke vært hos jordmor ennå, bare hos fastlegen, men jeg pleier ikke å veie meg. Legen spurte hva jeg veide første gang jeg var til kontroll, og siden har hun ikke spurt. Hun ser vel at jeg ikke er blitt radmager eller har est ut, og nøyer seg med det.
Hermelina Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Skjønner det ikke er noe hyggelig hvis du ikke føler du har god kontakt med jordmoren. Min vekt har heldigvis ikke blitt nevnt, verken av jordmor eller lege. Men hun sekretæren da jeg var hos jordmoren idag leste høyt og tydelig av vekten når jeg stod oppå. Såpass høyt og tydelig at min samboer som satt utenfor hørte det... Nå stresser jeg ikke så mye med hva jeg veier akkurat nå, selv om jeg i full fart nærmer meg min samboers vekt, men det kunne jo ha sittet andre der ute også. Satser på at kiloene bare renner av utover vinteren når det blir masse amming og turer med vogn og et litt høyere aktivitetsnivå! : )
Beibi82 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2006 Så mange svar på sytinga mi?!! =) Desemberklubben er best! Vel.. Frister vel litt å slutte hos henne, men legen er så stressa bestandig.. og føler vel at jeg får mer nyttig info hos JM tross alt.. dvs sambo!! haha =D
marguritten Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 hun sto vel sist i køen, da humoren ble delt ut.
Gjest Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Hu er teit som en geit det ække greit å være geit det ække nok å ha et lokk det ække lett å være hakkespett hun hadde vel hvertfall ikke tatt humoren min, da,...hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå