Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 I mange år hadde jeg tenkt at om jeg fikk en gutt så skulle han få navnet Jakob, oppkalt etter oldefaren sin - igjen oppkalt etter sin morfar. Jeg hadde et nært forhold til morfar som døde for 20 år siden. Så har årene gått, jeg er blitt gammel førstegangsmor. I mellomtiden har min ex-samboer fått en sønn som heter Jakob (vi hadde snakket om navnet). Han er begynt på skolen, stor gutt. Vi har minimalt med kontakt, men noen få felles venner. Jakob har også blitt et svært populært navn, i Oslo ligger det på 2. plass for 2005, 4. plass i Bærum. For landet som helhet husker jeg ikke helt, tror 16. plass eller noe sånt. Vi har diskutert mange guttenavn (det blir en gutt), flere nordiske blant annet, og hadde egentlig forkastet Jakob pga det jeg skriver over. Men det kommer tilbake til oss, og familien min holder en liten knapp på navnet (selvsagt). Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg hadde ikke brydd meg om alt det andre hadde gått for det navnet jeg liker Så gå for Jakob dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg synes du skal velge navnet hvis du liker det:) Synes Jakob er et kjempefint navn, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå