DiddiDaddi Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Er så lettet nå!!! Har hatt kynnere siden uke 20, er uke 24 nå, og de blir bare værre og værre - vondere, en del nedpress og mange regelmessige. Måtte på legevakt + gyn.pol på mandag, og da var alt ok, bare livmorhalsen som var blitt litt myk. Skulle ta kontakt om det ble værre...er jo så vanskelig å vurdere selv! Har hatt mange flere enn jeg brukte å ha før forrige sjekk, men ikke så vonde. Men så var jeg hos jordmor i dag, og hun tok affære, så godt når noen hjelper en! Hun kontaktet vakthavende gyn, og han mente jeg måtte inn på ny sjekk i morgen tidlig. Blir så godt å få vite om livmorhalsen er påvirket, eller om det er greit å ha det sånn. Skulle evt få Bricanyl tbl for å roe dette ned. Noen som har tatt det? Er så glad noen andre enn jeg skal vurdere hva som er greit nå! Puh...måtte bare lette hjertet litt ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6316763-enda-ett-innlegg-om-kynnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå