Gå til innhold

kor lenge skal det holde på,er dette vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

no har jeg gått med ubehag/menstrusjonssmerter i en uke dag ut og dag inn om natten også, har hatt to netter med lite søvn, pga sterke rier/kynnere trodde fødselen var i gang begge gangene men det var den altså ikke!! :( er i tillegg uvel i kroppen/magen, og føler meg sliten nederst i korsryggen!! hmmm...

er dette vanlig?

tegn på at fødselen er i gang men enorm TREG...

eller rett og slett bare modningsfase, i så fall visst det er det, skal ikke den ta seg noen pauser da??hmm...

noen andre som har hatt dette eller har det sånn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Tror det er mange som går slik i dager før fødselen. Det skjer ikke plutselig for alle. Det gjorde det sist på meg, men denne gangen drøyer det visst ut. En natt var jeg helt sikker på at det var fødslen, for jeg fikk årdentlige rier, men nei. Det stoppet opp. Litt kjedelig å gå slik, blir så usikker. Men så blir man jo så sliten også. Jeg sover mye på dagen, og prøver å gjøre så lite som mulig. Tolmodighet er det jeg trenger mest av om dagen.

Skrevet

hmm... ja får håpe det skjer snart er 38+5 så det hadde ikke gjort noe om det skjedde liksom... :)

Skrevet

Det eneste jeg kan si er at her er det på samme måte, og både jm og lege er sikker på at hun kommer før termin.. Selv er jeg ikke like skrå sikker, men jeg var til modnings akupunktur idag, og der fikk jeg også beskjed om at det trolig blir fødsel før termin.. men man skal jo ikke tro på alt heller...

Skrevet

caramell.... når har du termin?

modnings akupunktur? noe alle kan gå å få, eller må det være bestilt av JM eller lege?

Skrevet

Heia frukten..sliter du...høres ut som du holder på sånn som meg..jeg er nå akkurat 39 uker på vei...modningsakupunkturen har hjulpet godt på meg..skal imorgen ettermiddag igjen...skal da først sjekke igjen om den gjorde noe arbeid igår..og det vet jeg den har gjort og så sette i nålene..jeg har fått det gratis på sykehuset siden jeg har et sånt fælt svangerskap, vamligvis må du bestille det selv...hører det koster fra 300-500 pr. gang..

Skrevet

Har det slik jeg også. Faktisk vært et par dager hvor det har vært roligere, men i går var det bånn gass igjen....Hm...jeg er 36+2, men veldig klar for at det skal skje noe snart:-)

Skrevet

Jeg er 32+5 i dag og har hatt det slik som HI i over en uke nå.

Var på sykehuset og fikk ul i går, da de var redd for at det kunne være modning på gang, det er jo litt tidelig for min del.

Alt var fint, livmorhalsen var 4 cm og lukket, ikke noe tegn på at noe var på gang. Men som de sa, hvis det fortsetter eller blir værre, måtte jeg komme tilbake for sånt kan visst skje ganske fort.

Jeg for min del fikk beskjed om å ta det med ro, og ikke herje og stresse for mye.

Men for dere som vil at ting skal være i gang kan jo kanskje forsøke å gå tur, vaske eller noe annet. Være i bevegelse skal vel få litt fortgang på sakene tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...