VeNi Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Dessverre.... Mensen kom i dag! Ingen tvil om at det er det, selv om jeg ikke har noe mens smerter eller noe som kan minne om det heller. Men så lenge det kommer friskt blod, er det vel ikke noe håp? Skal alikevel ta blodprøven i morgen som avtalt, og så snakke med sykepleier om oppstart av fryseforsøk.... Vi ser framover. Er utrolig trist og lei meg akkurat nå, midt opp i allle de positive resultatene her inne. Men med det ser jeg jo også at det er håp... Vi er så heldige å ha ett egg på frys. Håper det overlever opptining og at det vil bo hos meg en stund :-) Lykke til alle dere andre som fortsatt venter, spesielt dere fra rugeklubben uke 35. Og til deg Lenn... Føler med deg, og vet at det gjør vondt. Men vi klarer det neste gang??? Klem til alle fra en veldig trist
Paddelora Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Nei, så trist!!!! Har hørt om de som har hatt en liten blødning og allikevel vært gravid, så jeg håper, håper og håper at det er det som skjer hos deg og!!! Krysser fingrene for deg!!! Mange klemmer fra
NyttKnøtt? Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Nei å nei, så trist... Flott at dere ser fremover mot fryseforsøk, det hjelper å se positivt fremover i slike tunge stunder... Lykke til neste gang... Stor trøste klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Uff, trist nyhet... sender deg en stoooor trøste klem..
Smilet:) Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Det var leit å lese...Så synd ikkje alle tester positivt.. Men eg er sikker på det blir din tur ein dag og! Følte det på akkurat samme måte som deg når vi og hadde våre nedturar.. Krysser fingrane for at du snart får positiv test!
Tinkelvink Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Huff, føler veldig med deg, VeNi :-( Kjenner så altfor godt på egen kropp også hvordan det føles disse dagene. Fikk selv noen tendenser i går, og har mensen ankommet. Huff. huff... Lykke til med egg på frys! Stor klem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Kjære VeNi ) Så leit å lese!! Jeg vet så altfor godt hva du føler.... Takk for at du tenkte spesielt på meg, det varmer!! ) Sender deg en veeeldig god klem med ønske om lykke til videre, vi skal klare det til slutt - alle sammen ) Stooor klem fra en medsøster
Sunniva78 har to små Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Huff da, dette er ikkeno gøy nei... En stor trøsteklem fra meg...
nusse 77 Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 det var kjempe trist og lese:-( håper det ligger et gull egg i frysern:) klem
VeNi Skrevet 14. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2006 Tusen takk for masse trøstende ord. Det varmer og det hjelper... Dere er en fantastisk gjeng. Nå tar jeg litt pause, slapper av og koser meg med mannen min, og gjør meg klar til fryseforsøk om ca. seks uker (hvis syklusen min ikke krangler). Skal titte innom her og følge med dere og tenke på dere alle sammen. Ha en flott høst helg jenter! Og igjen; takk for støtten....
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 ÅÅÅÅÅÅ nei........... så leit!!! sender deg en varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå