♥Tullerusk♥ Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Uff så kjedelig da....TR og forskjølelse... Har akkurat blitt kvitt forskjølelsen her i huset, men den kommer nok snart tilbake... Gutt i barnehage.... Vel, kan se på det positive at det blir nye forsøk=o)Hehehe... Mer sex å glede seg til=o) Nye forhåpninger, og ny symptom jakting... Nei her i huset blir det ikke baby med det første=o) Har pratet med sambo og han vil vente litt til=o( Klarer liksom ikke gjemme bort tanken om et (kanskje flere etterhvert=o)) barn til nå... Lettere nå fordi går på lett studium....(voksenopplæring, så sykepleierskolen(hiak,håpehåpe) og så til slutt jordmor=o) Sånn ellers med deg da?? Hvordan går det?
Andrebolleiovnen Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hallo!! Endelig kom du:o) Ventet spent i HELE dag:o) Jo sånn ellers går det vell greit. Har hadt en fæl dag i dag. SNakket med svigerinnen min som er gravid og har termin da jeg egentlig også skulle hadt det. Magen hennes vokser og vokser...snufs tenk om magene kunne vokst samtidig... Jeg håpte og trodde jo virkelig at det skulle være i boks denne mnd, men den gang ei. Jeg er jo født den 13 og det har liksom alltid vært min lykkedag. Men nå har meg fått tr den 13, 2 mnd på rad så jeg må nok lete etter ny lykkedag:o) Ellers så går det forsåvidt greit. Er potte tett i huet og nesa, og har x antall i feber. phuuu Ellers så går det vell egentlig veldig bra med meg.
Andrebolleiovnen Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 ups...feberen som slår ut. Tell antall ganger jeg skrev ellers går det bra med meg i forrige innlegg... hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Er her HELE tiden jeg=o) Bare leser litt på innleggene her... Er liksom ikke for til å prate om barn og prøving når lysten er så stor og ikke få lov...AAARRRGG!!! Uff da=o) Ligger visst mer på lageret... Har vært sinna siden vi pratet om å vente... Begynte tom å grine når vi snakket, så han skjønte at jeg veldig har lyst på en liten en til... Det var litt om meg...Nå litt om deg=o) Ja,det er trist å miste... spesielt når man har en i familien som har like omhjørne til den terminen du skulle ha... Men du kan jo trøste deg med at du får øve litt med hennes baby, når den kommer=o) hehehe... Tenker da med bare pass og sånt som hører til i den kategorien=o) Synd det ikke klaffet denne mnd... Men du må ikke bytte lykkedag. Kanskje dette er en måte kroppen forteller at det begynner å stabiliserer seg..(syklusen, husker ikke om du har en ustabil eller stabil,dumme hodet, klarer ingenting...)...At det kan være et tegn...to mnd på rad...Man vet jo aldri=o) Feber er ikke gøy... Jeg får alltid feberfantasier, det er så ekkelt... Må jo si god bedring...=o)
Andrebolleiovnen Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 barnepas ja.... Svigerinna mi bor bare 180 mil unna, ellers er det greit...hehe Har ei anna venninne som fikk baby i vinter hun bor i Bergen og maser masse på meg hele tiden. Det hadde jo vært såååå morro å kunne være sammen med de om disse gledene...hadde jeg bare fått det til snart så. Huff trist at mannen din ikke ønsker barn nå. Kanskje du bare skal "lure" han...kremt...ikke helt bra kanskje, men om du da ble gravid, så kanskje han ble glad likevel. Jeg snakker mye om graviditet og mannen min blir møkk lei han også. Men når alt kommer til alt så bryr han seg virkelig om meg og det å kunne bli far. Han kom inn og las et av mine innlegg her en dag. (ett av de syte innleggene mine...) Da ble han lei seg på mine vegne, og spurte meg om alt mulig. Hvordan jeg hadde det og følelser etc. Ntåå han er såå søt og god. Han sier selv at han gruer seg litt, og at det liksom aldri passer og få barn, men så svarer han seg selv litt med å si at når passer det egentlig å få barn. Og det er et fantasktisk spørsmål. For når passer det egentlig å få barn. Jeg vet at tiden er moden for min del ihvertfall. Jeg har nådd alle de mål jeg hadde som ungdom, har bra jobb, lelighet, bil og alt det vi trenger for å kunne få et barn. Så det er vell bare å smøre seg med tålmodighet. Høsten kan bli brennhet om ikke ute, så inne med stearinlys og vin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå