Gå til innhold

Jeg har tatt abort....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok abort, da jeg var 18.år.. var veldig redd for at jeg kom til å slite, med føleslsene etterpå...

Jeg tenkte selfølgelig, masse, både før og etter!! Hvorfor, gjorde jeg det? Jo fordi jeg var ung, og barnefaren også, min mamma var kun 16. da hun fikk meg, og det er greit og ha en ung mor, men det er jammen mye negativt og!! Hun følte vel at hun, skulle ta ijen, ungdomstiden... da jeg ble litt større! Jeg opplevde et urolig hjem, med mye festing,og ufred!! Hadde det tøft, ble en rebelsk tenåring, og klarte ikke å fullføre, utdanningen! Ble igjen gravid da jeg var 20 år..med samme barnefar, som første gang.. denne gangen bestemte jeg meg, for å beholde barnet! Men, det skulle jammen ikke bli enkelt det heller! Faren til barnet, var mye utro, og året etterpå, fikk han, barn med en annen, mens vi var sammen! Og det sier seg jo selv, at forholdet var ødelagt! Så idag, er jeg glad for valgene, jeg har tatt, men.. jeg synes det er fælt, at barna skal ha forskjellige fedre.. jeg vet folk snakker..alenemødre! Jeg har opplevd det hele livet,men det nytter ikke, det er bare å komme seg videre! Nå er jeg 30. år og har baby, som er helt ny, og et barn på 10 år! Og jeg koser meg! Men det tok meg veeeldig lang tid før jeg klarte å finne, en mann som var godt-pappa emne! :) Og om jeg ville ha flere barn, for tenk hvis forholdet ikke holder? da må jeg sende, et barn hit, og et barn dit, og kansjke treffer jeg en, ny mann som vil ha barn!! Hehehe.. nei ikke snakk om! Nå har jeg det bra! Vi skal forlove oss snart, og jeg gleder meg! Endelig er jeg der jeg skal være! lykke til dere og,med og finne lykken! Ps: jeg så på en abort-side, det var fæle bilder der!!! Jeg fikk vondt helt til hjerterota, Jeg kommer aldri til og ta abort mer!!

Fortsetter under...

Jeg venter barn nr 2 med samme far. Noe som i mange tilfeller er tilfeldig mener jeg! har man oppnådd en viss alder har man gjerne hatt flere partnere.... og det det kan medfølge.

Ser overhode ikke noe galt i å ha 2 barn med 2 forskjellige, og med 10 år mellom barna har du ikke akkurat forhastet deg!

Tydelig at du har vært nøye med å finne en GOD far til barn nr 2, og det er nok mange flere som burde følge ditt eksempel!!

Synes du skal være kjempe stolt av deg selv, det har du all grunn til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...