Gå til innhold

noen med urolige bein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempe problemer med å sove for tiden,går rundt og rundt i senga,noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt med det samme i mange måneder, har prøvd alt, så du kan jo få de råd og prøve de ut. Jeg har nå 4 uker til termin, og nå er det nesten borte, var som en befrielse, hi hi.

-Ulltrå rundt leggene om natten, et gammelt kjerringråd.

- Gåtur like for leggetid

- Massasje og uttøyning av legger og lår før leggetid

- Magnesium

-Ligge på rygg,men en stor sofapute under knærne

- B6 Vitamin, det er det jeg har brukt den siste tiden, og blitt mye bedre, så jeg vet ikke om det er det som har "reddet" meg.

Føler med deg, utrolig ubehagelig og frustrerende,håper noe av dette kan hjelpe deg

Skrevet

tusen takk,skal prøve noe av det du sa.Er i uke 31 så har noen uker igjen og hadde vært godt med ei god natts søvn.

Skrevet

Et annet kjerringråd er å legge kniv m stålblad under senga.

Aner ikke om det funker.. :D

Skrevet

Har også hatt det sånn i flere måneder..tar lang tid før jeg sovner..Skal også prøve disse fantastiske rådene..får håpe det hjelper. Jeg har 5 uker igjen og det har ikke gitt seg hos meg..

Skrevet

Har ikke prøvd de andre rådene, men har snill mann som masserer legger og føtter hver kveld når vi legger oss. Bruker lavendelolje, men mistenker at det at massasje setter i gang blodsirkulasjon er det viktigste. Er nesten ikke plaget lenger (og har tre uker til termin)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...