Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Vi venter en jente og en gutt og lurer på disse navnene; Petra, Fia, Klara, Wilhelmine, Molly Pelle, Mattis, Fabian, Lui Eller har dere flere forslag som passer inn? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Synes Fia og Fabian var søte navn, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg syns Fia og Pelle klinger bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Pelle og Molly er flotte navn lykke til videre på jakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 IKKE Wilhelmine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 pelle og petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snarttrettiåtte Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 Fia og Fabian er fine navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Wilhelmine & Fabian =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 14. september 2006 #9 Del Skrevet 14. september 2006 Åh, så morsomt. Petra, Fia, Molly og Klara er jo alle på lista mi : ) Klarer dessverre ikke velge bare et, synes de er superfine alle fire. Wilhelmine blir derimot litt for voldsomt for meg. Guttefavoritten min må bli Pelle, finfint! Dessverre for meg heter pappas katt Pelle, og den diskusjonen gidder jeg ikke ta med han igjen (han har også en katt som heter Rasmus, navnet vi hadde tenkt å bruke om det hadde blitt en gutt forrige gang). Mattis er også et bra navn. Fabian og Lui blir litt for sært for meg gitt. Forslag: Aslak Mikkel Elliot Alvin Albin Ulla Moa Thelma Alma Petrea Lydia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 14. september 2006 #10 Del Skrevet 14. september 2006 Petra og Mattis likte jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå