Gå til innhold

Sliten og oppbrukt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere her inn som føler de er tomme for energi....Føler meg så oppbrukt kunne sikkert sove meg gjennom hele dagen. har ennå igjen 8 dager, men kunne godt tenke meg å få det overstått. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg veldig sliten, men tror permisjon skal hjelpe på. Ennå i jobb, 2 uker + 1 dag igjen før jeg kan puste ut og nyte fridagene. Er trett og lei og skikkelig dårlig motivasjon for å jobbe : (

Skrevet

samma her.... er lissom så giddaløs for tia...

Skrevet

ja jeg er helt dau om dagen, føler bare for å gå til sengs å legge meg flatt ut. Var på kontroll i dag og legen sa at jeg var bleik som et laken og at det skyldtes lave jernlagre, varmen som herjer her enda gjør vel også sitt kan jeg tenke meg.. Har ca 40 dager igjen, herregud hvordan overlever jeg dette da;)

Skrevet

jeg er også helt sliten og oppbrukt!

Har 10 uker til termin og en toåring som trenger mammaen sin, men i det siste har det blitt veldig tungt. Har også begynt å få ganske vondt i bekkenet etterhvert, og så er mannen på reisejobb. Synes litt synd på meg selv innimellom jeg. Uff!

Skrevet

Ååå, samme her! Ble halvvt sykemeldt i går, men angrer nesten på at jeg ikke sa ja til 100%. Er så sliten at jeg er helt på gråten, verker i bekkenet og kynnerne er utrolig slitsomme. Har 39 dager igjen, kun to uker og en dag igjen på jobb. Håper det hjelper å få litt reduserte dager. Er så slitsomt når alt går i ett. Pustehull hvor jeg kan legge meg i sengen er det jeg ønsker mest for tiden.

Men vi får tenke på hvor kort tid vi har igjen i forhold til det vi har bak oss. Kanskje det kan hjelpe?! To uker går jo egentlig fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...