Gå til innhold

UKE 39 Skravletråd

Anbefalte innlegg

Heisann

Hvem har jobber for fullt med saken, og hvem har hatt el her da? Er det bare jeg som ikke fant el med disse testene fra billigeteste.dk? Jeg trodde først jeg fant den dag 12 for det var tydelig to streker der. Men ved nærmere ettersyn skulle begge strekene være lik av farge, så jeg testet videre. og strekene har blitt lysere og lysere. Så jeg tror nok el fløy med vinden. Aner ikke hvordan prognosen for befruktning er. har hatt mye besøk her så det har ikke vært allverden til kosing heller. Vi får se.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6316072-uke-39-skravletr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lone34..

Er du også 34 år?

Jeg slenger meg på 39-uka jeg da. Er forsinket med EL denne pp. Men nå har jeg oppdager litt EL-slim, så jeg håper at billige-testene virker på meg. Har testet nesten 14 dager jeg nå, men kun en strek.

Holder dere oppdatert med hva som skjer med meg i den nærmeste fremtid..

Lykke til ønsker jeg dere alle..

Jeg tor nok du hadde el da jeg, noen ganger blir ikke testene helt som det står i bruksanvisningen. Jeg fikk positiv el test i dag for andre dag på rad, så da regner jeg med at el er enten i natt eller i morgen en gang. Hadde sex i går kveld, så da får vi se om det blir noe av denne mnd, er fryktelig spent! :-) Så lenge du har hatt sex en gang nær nok el, så skal du ha gode sjangser, skal krysse fingrene for deg!

Slenger meg også på her, fant ikke EL med CB digital, testet fra dag 13- 19, er nå på dag 20( ikke fler tester igjen) Pleier å ha syklus på rundt 31 dager, men vet ikke sikkert siden jeg fjernet kobber spiralen i midten av august. Men tappen er veldig åpen, hvor lenge pleier den å være det?Ikke noe særlig EL slim....

Usikker på om jeg har hatt EL jeg.. Er søren meg ikke sikker.. Så det skulle jammenmeg være rart om det klaffet denna måneden.. Eller kanskje ikke.. Hadde sex annenhver dag frem til tirsdag, og da skulle jeg være på dag 14, men det er ikke godt å si.. Er jo bare min 2pp..

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, men jaggu har ventingen sine grenser.. Hehehe

Hei.

Ja jeg mener jeg hadde kosing rundt de to dagene jeg hadde ganske tydelig to tykke rosa streker. Hadde el-slim samtidig med at el-testen virket positiv. Dette var dag 12 tror jeg, så jeg mener som deg at el må ha vært da. Selv om det er litt tidlig ifølge mine sykluser på 29 og 31 dager (de to forrige).

Spennende dager fremover. Symptomjakten starter for fullt. Lykke til dere andre også! :0)

Annonse

Hei Scubagirl

Ja jeg er 34 år. En av de eldste her på Bligravid, tror jeg..he he :0).

Hvis du har hatt et par dager med el-slim har du nok el like rundt hjørnet. Jeg leste ihvertfall dette på www.pernille.info At el kommer på siste dag med elslim altså. jaja..du får bare stå på enda et par dager. Herje ordentlig med sambo/gubben din og slit ham ut :0) Hi hi..

Hvilken dag begynte du å el-teste da?

Hehe.. Ja, men nå har det plutselig gått 3 dager siden sist da.. Så jeg vet ikke jeg Lone.. Men men.. Vi får se.. Akkurat nå orker jeg ikke bekymre meg over det, er forferdelig sliten.. Så nå tror jeg at jeg skal hoppe til sengs ;)

Ha en fin kveld, natt og helg. Klem

Trodde jeg skulle sikre meg en siste sjanse ikveld med sambo, men han vart kalt ut på jobb. Så der røyk den sjansen. jaja..Vi får håp det blir likevel. natta til deg Trine og dere andre som tar senga nå. Jeg blir sittende litt til.

ops.. her var dere ja.. endelig fant jeg dere!! :-) Regner med jeg hører til her siden har ikm uke 39 jeg og :-) Kan begynne med å presentere meg først siden jeg er ganske så ny her. Jeg er 24 og sambo 28, kommer opprinnelig fra bergen men bor i buskerud. Jeg har litt igjen på studiene (førskolelærer) og jobber litt på siden, samboeren min er butikksjef. Vi har vært sammen i litt over 3 år, og føler oss klare for å endelig bli en liten familie :-) Vi har prøvd uten å prøve for hardt siden februar, men prøver for fullt med el-tester osv for å slippe å skyte i blinde, savnet begynner å bli stort ;-) Jeg vet ikke helt, men regner oss for å være i 1 pp.

Fikk positiv eggløsningstest i går formiddag, testet igjen på kvelden og den var også positiv (klar og tydelig strek).. Jeg har akkutatt hatt UVI og prøver å være litt forsiktig med å ikke irritere for mye der nede.. men i natt koste vi oss ;-) Og håper på at den sitter, dette blir spennende!!!..

Hei alle sammen, jeg er også ny her... Har ikke sett denne tråden før faktisk :) Men prøver i hverfall å bli gravid nå. 1pp, så jeg har ikke så mye håp enda men.... Hadde eggløsning en gang mellom 07.00 på torsdag og 07,00 på lørdag. Da koste vi oss på torsdagskvelden og fredagskvelden, jeg krysser fingrene! Skal ha besøk av tante rød i uke 39, men vil helst slippe!!!!! Så da slenger jeg meg på her sammen med dere...

Annonse

Har ikke brukt tester eller temping eller noe annet, og er derfor svært usikker på når jeg hadde el. Uansett tror jeg nok ikke spiren sitter denne måneden, har mistet mange dager pga syke barn, akuttjobbing og lange jobbreiser. Men vi kommer sterkere tilbake neste måned (håper vi).

Helleu!

Her har vi kjørt på endel i det siste, la innlegg om mulig el i går (svakt positiv test, men tom for tester så fikk ikke sjekket utover dagen i går og i dag). Hoppet i køya i går, planer for i kveld og så får vi se. Hatt elslim noen dager, men det er mer creamy i dag. Elsmerter i går og i dag. Mye i dag faktisk. Oppblåst, men det er jo normalt på denne tida. Håååper - selvsagt :o)

Og så har man to kjedelige uker foran seg.... Begynner å jobbe igjen (glad jeg ikke har de neste to ukene fri fremfor de to jeg nå har hatt), så da får jeg andre ting å tenke på.

Er du ambulansedame i går? Da jeg var i Bergen tidligere så fløy det biler med sirener og blålys forbi oss hele tida, på akkurat samme strekningen. Da det slo oss at det kanskje var øvelseskjøring på gang. Kan tenke meg at det plukker litt i adrenalinet, ja :o) Jeg får jo adrenalinkick til de grader bare av en vanlig forbikjøring på lang, flat slette... *fnis*

Hehehe.. Du da vimsa.. Jada, var det i går også.. Men driver med utrykningskurset nå... Det røsker litt i adrenalinet det ja.. Iallefall på motorvei og tettbygde strøk.. Har hatt bare teori, glattkjøring og presisjonskjøring til nå.. Så i morgen er en spennende dag.. Kjører helt ny bil jeg da.. Toyota Landcruiser, gul og grønn.. Huhei hvor det går :D

Høres spennende ut, ja! Går nok bra kan jeg tenke meg. Motorvei i rushtrafikk er nok stilig tenker jeg. Hadde en sånn opplevelse i Bergen også (det er der det skjer tydeligvis, hehe) - alle bilene stod helt stille i 4 felt, og SÅ kom utrykningen. Gikk fint da, alle var flinke å flytte på seg. Krysser fingrene for at alle du må forbi følger med i speilene ;o)

Hum..

Ja, jeg driver og tenker på hva slags metode som er lurest og bruke i slikt tilfelle.... Og det er ploging. Sikkert det som skjedde i Bergen tenker je.. Skal prøve det i morgen selv.. Gjett om jeg gruer meg... Er slettes ikke alle som følger med i speilene.. Kanskje de to forrankjørende følger med og gir tegn til at de har sett deg, så kommer nummer 3 og ser deg ikke, men prøver og kjøre forbi de to andre.. Det må tas med i risikoberegningen... Uff, mye og tenke på.. Skal lage kursopplegg for barnehagetanter også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...