Snooooopy Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Da var TR her igjen,en dag før jeg forventet det. Må jo bare tenke fremover,og bedre lykke neste gang....men det er pokker ikke lett når alle rundt deg flyr rundt med struttende mager og ikke prater om annet! Når skal det klaffe for oss? Blir helt frustrert,var visst ikke så enkelt som vi hadde trodd det her!
Anne-B. Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Huff da! Håper det går bedre neste gang!
På'n igjen:)!! Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Kjenner frustrasjonen din!! Jeg orker ofte ikke møte venninnene mine som er gravide, eller har små babyer rett etter tr. Blir liksom bare en vond påminnelse om hva vi strever sånn med å få til. Håper det går bedre neste gang!!!
j05-g07-fødeklar Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 føler med deg...stå på snooooopy.....brett opp ermene og prøv neste mnd....det skal jeg....
Snooooopy Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 Får prøve på det,går et par dager med depping. Så roer det seg vel.Hvor lenge har dere prøvd? Vi begynner på 4pp nå,synes det er lenge nok!
Andrebolleiovnen Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Lykke til! Jeg vet hvordan det kjennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå