Gå til innhold

Trinemor 78!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Hva skjer hos dere? Kom mensen? Har du startet med sprøyter? Er så nysjerrig.... Håper du har det bra iallefall... Håper vi snakkes snart. Jeg skal til ul i morgen. Gruer gleder meg, tror rett og slett jeg skal reise alene, men får se hva jeg gjør..... Blir iallefall spennende å se om jeg får uttak på mandag...

Håper du kommer innom å leser dette!! Er så spent på hvordan det går med deg...

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:):)

Beklage så masse at eg ikkje har svart men me har hatt problemer med dataen så eg har vært litt på tuppa her:)!!! Men nå e den oppe å svive så aldri før!!

Eg har tenkt så masse på deg og skal krysse fingrene for deg:):) Ikkje så gale å gå alene når det er her kanskje, men kanskje godt å ha tryggheten... Eg vet ikkje eg har aldri vært eg, men eg e typen som fint kunne gått alene:)

Kjekt å lese at humøret ditt kom seg og litt av frustrasjonen forsvant, men skjønne deg ang å være trøtt ennå, føle eg svive litt rundt meg sjøl, men men me e nærme nå:):)

GLA melding eg begynte på sprøyter på tirsdag så e ikkje så langt bak deg:) Jada dette går jo så fint atte, stikke meg sjøl å greier;) Fikk den selvfølgelig dagen etterpå men då var det forseint,litt tjo&hei va det jo men så kom den og alt va glemt!!:) Kjenne ikkje så mye te sprøytene men er kanskje litt tidlig??

Så nå e eg så spent på deg, du må holde meg oppdatert for kommer til å tenke på deg i morgen:)

LYKKE LYKKE TIL:)

Klemmmm

Skrevet

Heisann der va du jo!!!

Har savna deg eg :-) Så fint at du fekk begynna på sprøytene på tirsdagen, då e du jo skikkeligt i gang. Trur kje du kjenne så møje te di ennå, men vent te øve helgå då kjenne du nok litt meir. Kje noge farligt, det e kje vondt...

Humøret har holt seg oppe siden, og eg e kje så trøtte lenger. Har kanskje noge me at eg sove litt bedre på nåttå :-) Kanskje?? :-) Alt hjelpe når enn får sova skikkeligt. Koss e det me deg? Sove du noge om nettene nå som det e så vanvittigt varmt?

Det gjekk knall godt i dag, så det blir uttak på mandag.. JIPPI, åh så eg grue glede meg.... Dr. va kje så sikker på om eg måtte ha ei sprøyta i mårå og, han trudde kanskje det. Men, det va Hgsd som bestemte det, og dei sa uttak på mandag. Eggløsnings sprøytå i mårå... Eg e så spente..... Eg va noge stressa i dag, så eg fekk kje me meg kor mange eggposa det va, men eg fekk me meg at dei fleste va ganske store. Mangen på 18mm og fleire på 15-17mm. Krysse fingrane for iallefall 6 egg på mandag.

Kor tid ska du te Hgsd på ul? Neste fredag?

Kos å ha deg her igjen, me snakkes :-)

Klem

Skrevet

Hei hei ja kan tro eg har vært spent på kossen det gjekk me deg i dag,og dette va så FANTASTISK kjekt å høre:):) Nå smile eg her!!!

Så gla på dine vegne kan du tro! Herreman tenk for ei nervepirrende helg du får, kan skjønne du va litt stresset, men nå kan du puste lettet ut for noen dager iallefall, blir nok å tenke på på mandag:):) Du får nok ut noen flotte GULLegg! ska du se, va iallefall god str på eggposene! Glede meg te å høre:)

Tenk så ruge me sammen og får sommerbarn:) Ja det ska bli greier!!

Joda eg synes faktisk at eg blei mindre trøtt etter eg begynte på sprøyter, men er nok i sammenheng med at eg og har fått mer søvn på nettene, det e alfaomega for meg:):)

Inatt va det forferdelig, men blåse mer i kveld så kanskje dynen kan tas i bruk igjen??:)

Eg ska te hgsd neste fredag ja, og ser frem te det, men spørs kossen formen er då eller nervene.... Ska holde deg oppdatert utover eg og så må du gjør, savnet å snakke me deg og så va godt å bli litt oppdatert:)

GLEDE meg iallefall te å komme et steg nærmere:) Håpe du nyte helgen, så skal eg krysse det som kan for deg i hauger&lass i dager som kommer:)

Go klem fra

Skrevet

Heisann!!!

Har dokke hatt ei fine helg? Her har det våre litt travelt, så tiå har gått fort. Det gjer kje så møje :-)

Måtte innom her å fortella deg at eg reise nå te Hgsd, me ska ligga på hotell i nått. Kanskje me kan vær litt kjærasta og, e verdt et forsøk ;-) Hihi....

Ska i ilden i mårå halv ni, kjempe spennande. Ska be dei om å ta v side fysst denne gong, for den siå gjorde vanvittigt vondt. Det va kje så gale på andra siå. Derfor syns eg det e greiast å ta den vonda siå fysst. Dr. Braut sa at han trudde kje det sko vær et problem....

Kryss fingrane for oss i mårå..... (Iallefall på tirsdag for då komme dommen....)

Hb det går greit me sprøytene.... Og at du har det bra....

Go klem tebage fra

Skrevet

EG e så spente:):) Hørtes deilig ut å vera kjærester igjen om bare for ein dag... Ikkje alltid me får tid eller har krefter te å prioritere det så KOS dokk masse:)

Fortjene det nå for den store dagen , og JA ska tenke på deg ein masse og krysse fingrene for deg:)

Glede meg te å høre kossen det gikk.

Fortell de kossen du vil ha det, de respekterer det nok:)

Må kose dokk masse:) Dette komme te å gå så fint atte.

Go klem

Skrevet

Hei igjen!!

Nå e det øve :-) Gjekk mye bedre i dag enn sist, kje så vondt denne gong :-) Og han Torolf sa det at det va eg som va sjefen, og viss eg ville starta me v side fyss så gjorde me det. Og då blei det sånn. Veldigt glae for det. Det gjekk raskt og greit...

Låg enn time halv aen ittepå, for eg får så sinnsyke menssmerter når eg e ferdige. Og siden det e lange tur heim, syns eg det e greit å venta te eg e så noge lunde i form. Har litt vondt nå og, så eg tar det me ro på sofaen. Mannen har tatt me seg litlå ut, så eg har fred me meg sjøl :-) Det e godt...

Me koste oss masse i går og, gjekk å rusla i gatå å gikk på kaffibar og Dolly. Så såg me oss enn film ittepå... Abselutt te å anbefala før enn sånn dag :-)

Nå får me se kossen mårå dagen blir, eg grue meg så enormt... Blir sinte å frustrerte bare av å tenka på det... Ska bli godt når den tlf samtalen e øve.... Eg e positive det e eg, men den vonde tanken ligge der ennå.....

Hb du har det greit me sprøytene dine, og nå e det bare 3 sprøyte igjen så ska du på ul.... Eg e så spente på kossen det går....

Nå må eg gå å slappa av litt igjen, me snakkes snart igjen.

Stor klem fra meg

Skrevet

Eg e visst litt dopa ennå....

Eg fekk ut 6 egg denne gangen og... Kjempe fornødde med det :-) Så i mårå blir det 5 eller 6 befrukta egg, det har eg bestemt :-)

Skrevet

Halloen:)

Kan tro eg har tenkt på deg!!! Godt å høre at det gjekk greit, 6 egg e jo kjempe bra det, skal jo bare ett til og det ligge nok klar når du ringe opp:) Et GULLEGG:)

Klart du får ein gla melding i morgen det tvile eg ikkje på, pluss eg har og bestemt det for deg, så eg har ein god følelse for det:):)

Nå e det din tur!! Eg ane jo kje ka eg går te eg så eg e forberedt på det verste så har eg iallefall heilgradert meg sjøl:)

Bra du tenke positivt men skjønne de andre følelsene dine, eg får jo krupp bare eg tenke på tiden framover både på vondt og godt:)

Litt sommerfugler i magen har eg, sjøl om de av&te krasj lande og då va den følelsen long gone!!!:) Ja ja deilig så lenge det vare...

Hørtes skikkelig deilig ut det dere gjorde med å være kjærester, sånn at eg vudere det sjøl..

Men det går kjempe bra med sprøytene, eg slite litt på jobben, pluss eg har skikkelig SKIKKELIG vondt i brystene... Skjønne ikkje heilt ka det e, men kanskje ein bivirkning??

Eg har silikon eg, bare litt pga at når eg va gravid sist så la eg på meg 50 kilo, og når det gikk av så va kompleksene sååååå store at eg tok det valget.. Va jo ikkje noe vakkert syn!!! Så eg e litt redd for det då, ikkje for at eg må ta de ut, men ka det evt kan gjør.. For de siste 2 dagene så e det sykt vondt, komme og går. Eg får ringe og høre med klinikken eg.. Tenke egentlig at det e ein bivirkning av sprøytene for har hørt om andre som har fått vondt, men me ser jo:)

Du må holde meg oppdatert, eg slutte tidlig i morgen så eg ska rett inn og lese, og JUBLE sammen me deg:):):):):)

Håpe du har fått slappet litt av i kveld!! Fortjene det nå!!!:)

Lykke til i morgen:)

klemmmm

Skrevet

Javelll :-)

Fysst må eg få sei, JIPPI, alle seks eggå va blitt befrukta te i dag.. Eg e så glae så glae, det har til å me komt etpar gla tårer i dag :-) Me e mange kilo lettare nå som me vett det.... Me sko ikkje ringa i mårå, me sko bare komma opp. Eg va litt nervøsen om di hadde delt seg eller ikkje. Men, Aagot sa at di delte seg kje før te i mårå, og at me måtte bare komma opp :-) Eg blir iallefall ruger denne gongen, å det e så sinnsykt kjekt :-)

Eg hadde/har og veldigt vondt i brystene. Så de e nok enn bi-virkning, men eg hadde ringt legen å snakkt me di om det. For det e dumt viss det sko skje noge..... Gjer det du, så har du det iallefall på det reina og sleppe å bekymra deg for det....

Nå glede eg meg te å reisa i mårå, og det blir spennande å se om kanskje me får etpar egg på frys.... Det e bare enn bonus for oss, det viktigaste e at me får ett gull egg som blir satt inn i mårå... Tenk det, eg ska få et befrukta egg i magen, det e mangen år siden sist, nærmere enn graviditet komme du kje :-)

Store go klem te deg, me snakkes snart igjen.

Skrevet

FANTASTISK!!!

Nå smile eg masse her:):)

Det e jo KNALL bra!!! Så kjekt å høre, og for ein deilig følelse det må være for deg med tanke på sist gang. Blir utvilsomt ein spennende tid fremover:):)

Frys det har me lov å håpe på det gjør iallefall eg!!:) Men det beste e jo bare det at ett GULL egg blir satt inn:) Komme te å gå så fint atte!!

Eg har vært hos legen ja, og snakket me di i hgsd, og klinikken kor eg tok operasjonen.. Hatt ein herlige ringe runde og et lege besøk i tillegg:)

Eg har fått ein væskeopphopning i brystvevet mitt, skal fortsette på medisiner(og godt e det!!!) men måtte ta det litt med ro, og ta kontakt visst eg blei tungpustet..

Så hormonene de florere hos meg, kanskje litt på feil plass, føle ikkje eg kjenne så mye i magen, men brystene jo de leve i beste velgående:):)

Men det går fint så lenge eg e i ro så kjenne eg bare sviing, det e hvis eg gjør noe at det begynne å verke, så fikk sm og kjente det va på sin plass..

Ønske deg såååååå masse lykke te i morgen:) Snart min tur, tihi...:)

klemmmm

Skrevet

Ja, me e i ekstase me i dag :-) Glede meg masse te i mårå, te å komma opp der å veta at de e min tur :-) Eg bare smile å smile....

Eg har ganske vondt i magen denne gongen, det vil liksom kje gje seg. Magen e sprengde og masse luft og mens vondt... Så eg e kje heilt i formen kan du sei. Har låge på sofaen det meste av dagen... Jaja, det e te enn goe sag, så eg klage ikkje :-)

Flott at du har våre hos legen, eller legane :-) Det e viktigt å hørra på kroppen sin... Og de va kjekt du fekk sm, då kan du slappa av å gjør det du føle for og orke.... Eg e så spente på dokkas veine og eg, blir så spennande å hørra kossen det går :-) Eg trur nok at du får en 8-10 egg eg :-) Blir spennande å se om eg får rett.

Ta nå vare på degsjøl, og hør itte ke kroppen seie, då går alt godt :-)

Klem fra meg

Skrevet

Halloooo:)

Ville bare innom å sei eg håpe alt gjekk bra me deg i dag:):):) Og at GULLET e på plass!!!

Så må du nyte dagene!!:)

Nå nærme det seg for meg og, og e spent på kossen det går..

Goe klem te deg:)

Skrevet

Hei hei!

Eg e så glae så glae!!!! Eg har et gull egg inni meg, jippi :-) Kan tru det va kult når du fekk se på ul når di sette det inn :-) Gled deg te det, knall kjekt å se....

Og eg fekk 2 egg, ja 2 egg på frys.... Det hadde eg aldri trudd... Di skrøyda fælt av eggå mine, og va kjempe positive....

NÅ blir det så spennande å se kossen det går me ul'en din.. Kje lenge te nå... Du må for all del springa heim å skriva te meg når du komme hjem :-)

Hb det går bedre med brystene dine, har heilt vondt av deg eg.... Eg har og hatt litt vondt, men det e helste på brystvortene, det føles som om eg amme for fullt.... Du må iallefall ha go bedring....

Stor klem fra meg

Skrevet

GRATULERE sååååååå masse:):) Kan tro eg har vært spent!!! Å så fantastisk med 2 på frys, la GULLegg du:):) Skal krysse alt for deg i tiden fremover, og forhåpentlig følge eg etter i neste uke!!!

Klart eg ska holde deg oppdaterte:)

Ang brystene mine e de om mulig ennå verre i dag, men det som eg ser er komt, som kom i går kveld e rett og slett som så inn i h......(om eg ska sei så stygt...) liten "kvise" lignende ting rett ved brystvorten.. Alle har jo sånne små prikker rundt brystvorten men min tror eg har vokst og e ikkje noe SNILL!!!.. tar eg i den så e hundre og ett ute!! Det er brystvorte område som er vondt, det e der smerten komme hvis eg e borti. Sviingen og sånn tror eg komme av at det e betent på ein måte. Begynne å lure på om det er ei slags kvise.

Men men eg har ikkje tenk å avbryte noe eg:):)

Kjenne ingenting i magen då... Uff nei dette blei så negativt når du e så gla, meine det ikkje sånn:)

Begynne pigade å lure på om det e brystene som e overstimulerte!!!:):)

Fint det ja:):)

MEN kjempe kjempe gla på dine veine, hold meg up to date du:):)

klem klem

Skrevet

Hei igjen :-)

Eg lo høgt her eg satt.... Du e flinke te å forklara!! Eg forstår godt at du har vondt, eg og har jo det, men du har sikkert 20 gonge så vondt. Huff a meg....Du ska se de e brystene dine som e øvestimulert, det hadde våre kult :-) Du kan jo ringa Hgsd å hørra, hihi :-) Nei då, eg ska kje ha det løye på din bekostning når du har så vondt. Hb kviså di komme seg te h..... og at du blir bedre!!! Det har eg bestemt!!!!!!

Det gjør ingenting om du klage, det e vel derfor me e her, for å få trøst og oppmuntring, og for å læra og gratulera å dela tanka.... Eg tåle enn støyt eg, og i dag e de ingenting som kan ta vekk smilet mitt :-) (hoppe rundt å være glad :-) )

Takk takk for at du e så gla på mine veine, føle nesten du e blitt ei venninna som eg e nødt te å jabba litt me :-) Sette pris på det :-)

Ha en fin fin kveld, og husk, at det e kje så farligt om du kje kjenne noge spesiellt i magen, det komme..... Ant te helgå elle noge, eller så e du bare heldige å sleppe å bli oppblåst å vonde... Hb på det.

Klem på deg

Skrevet

Hahaha uff jaja bare någe e stimulert... Nei eg ler sjøl eg, ka aent kan eg gjør:):)

Men fy søren, og ein plass å få ei kvesa.. Har følt meg mer attraktive ja..!!!:) Begynne å bli vant me de, har jo fått de der solå ikkje skinne:) OH JEE:)

Ja eg og må inn å jabbe litt me deg, så er heilt enig i den venninne følelsen, men det e jo litt kjekt det når me e så likt og:) jaja litt likt iallefall..

Dette ska gå bra, eg kjenne det at joda egg ska eg ha!!!:)

Men du må og ha ein flotte kveld, og kose deg med den gode fantastiske følelsen som bare e din:):)

klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...