Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 sånnman kjøper kald og varmer opp selv....sambo spiste i går og jeg har min i kjøleskapet orket ikke mat i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Kamille Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Nei, hvorfor skulle den det? Hvis den ikke har vært varmet opp før ser jeg i allefall ingen grunn til at du ikke skal spise den. God apetitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 kylling er ikke farlig!! Jeg hadde nok ikke spist en rå kylling, da rå kylling innholder bakterier som ikke er bra gravid eller ikke, men stekt kylling er helt problemfritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Bare husk at når en har lagd varm mat og ikke skal spise den med en gang er det best å kjøle den kjapt ned og heller varme den opp igjen. Ikke la den stå romtemperert, da yngler bakteriene kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå