Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Er litt bekymra for at jeg ikke får EL. Er på dag 15 i syklusen. Ikke fått noe EL slim. Vet at ikke alle får det. Men har litt sånn lotion/krem utflod. Ikke mye men litt. Vi har hatt sex hver dag nå. Er litt sånn småkvalm, spesielt utpå dagen og ettermiddag, litt mensmurring. Er jo for tidlig å få mensen enda. Kan dette være et tegn på EL? Må man ha våtere utflod når det er EL ? Sorry for at jeg spør mye dumt her men....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6315630-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på det samme som deg jeg..er på dag 19..ikke noe el enda....men har hatt lotion og melk og alt det der..men det er normalt å få el seinere enn dag 15 da.....så vet du d:)

Aldri opplevd mensmurring som el jeg..men mer stikkninger i siden....

ikke alle opplever el slim ..men forandringer i utfloden vil det nok være..

Lykke til....

Hei

Er ikke noe ekspert, men vet at el utflod, er helt gjennomsiktig slimlignende, som man kan dra i uten at den slipper. Da regnes man som ekstremt fruktbar, dette slimet som du har minner om noe man har noen dager før el. El slim minner litt om eggevite. noen har også synlige små tråer i el slimet.. Skjønner at du er frustrert, er det selv av og til.. Er så mye symptomer som kommer og går, når man venter på å bli gravid, så er det veldig lett og få mange gravidssymptomer..

PS: Det er ikke dumt å spørre, er jo bare da man blir litt klokere..

Takker for svar jenter:=) Vet hvordan EL slim ser ut. Så det har jeg garantert ikke fått. Kan jo selvfølgelig være at syklusen er lengere. Vi har i hvertfall sex hver dag. Men har hørt at ikke alle får EL. Men mensen kommer alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...