Gå til innhold

Er det noen shoping glade damer her:)


amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

jeg er i dag 7+4 på vei, jeg har lyst å handle litt. Vet det er veldig tidlig, er det noen andre som har lyst, men kniper igjen hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEPP!!!

jeg har så lyst å shoppe mammabukser, og fine topper, gjerne en jakke jeg kan bruke på vinteren.... Har fått penger hos mamma for å kjøpe meg mammabukse for det var vist salg på disse på kaphal ikke så langt unna her...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med det jeg har av klær. Min stil er nemlig ikke løs og ledig og det har to baksider. Jeg ønsker ikke å dele det med alle på jobben ennå. så lenge jeg ikke har fått positiv test ennå og det er jo ikke akkurat komfertabelt med trange bukser når jeg sitter på kontor.

Kjedelig å måtte kjøpe klær til midt i mellom, for skikkelige mammabukser er jo veldig store. Hvis jeg begynner med andre klær ser jeg for meg at alle skjønner hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig hot med hvit stor skjorte nå....I tillegg kan du sette en hårstrikk i bukseknappen slik at det spriker. Enig at det ikke er overkult med store mammaklær. Har nemlig bestemt meg selv for at jeg skal se rimelig fresh ut i dette svangerskapet. Bruke mine vanlige klær, men kjøpe et par plagg. Værste som fins er jo stramme ting over magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt der... Kjenner at buksene begynner å bli litt stramme og det er ikke noe behagelig når man sitter stille på et kontor hele dagen. Men...så var det jo det at jeg var jo gravid på samme tid for to år siden (har termin samme måned som sist) og da kjøpte jeg jo endel mamma-klær - som jeg synes var veldig fine da. Vet ikke om jeg synes helt det samme nå (kommer jo stadig nye og stilige klær).... Så jo, det blir nok litt shopping - må bare overbevise min mann om at alt det gamle er helt utslitt...hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...