Perny Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Hei, jeg har fått en gutt og lurer på hva han skal hete, han har to brødre fra før som heter William og Mattias. Jeg vet ikke om jeg bør satse på et til navn med tre stavelser, eller om jeg bare skal se bort i fra det og ta et jeg liker. Trenger noen forslag! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Syns Gabriel er fint. Noen andre forslag: Martin Mikael Oliver Adrian Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg synes ikke du behøver et navn på tre stavelser, det holder med to. Forslag: Herman - synes det passer perfekt sammen med de andre to : ) Henrik Aksel Oskar Gustav Simon Peder Bendik Alvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Fine navn. Enig med deg over - trenger ikke nødvendigvis tre stavelser. Jeg slenger bare ut noen forslg jeg syns kan passe til William og Mattias: Simon Anders Mikael Martin Marius Gjermund Øyvind Vet ikke hvilke du har tenkt på, men håper du likte noen av disse. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå