Gå til innhold

Uff kan ikke gjøe noenting uten å få kynnere jo...

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle rydde litt her og holdt på ett min eller to og da kom kynnerne med en gang, sånn har det vært en stund no, for hver minste lille ting jeg gjør så kommer kynnerne, flere som har det sånn?

Er 22+2 i dag.

Var ikke så plaget forrige svangerskap, men fødte 6 uker før tiden da og de regner med jeg gjør det denne gangen og, håper bare ikke den kommer før. Men kynnere er jo bare et tegn på at livmoren trener seg da men likevel jeg må jo kunne bevege meg uten at de kommer som perler på en snor.

Fortsetter under...

Er mange innlegg om kynnere for tiden, tydelig vi er flere som kommer i den tiden da det kan kjennes! Var hos jordmor i dag, og i svangerskap nr. 2 var det ikke uvanlig og ikke farlig å ha en del kynnere, livmoren var vant til det, og trente seg kanskje litt ekstra :o) Hvis de gir seg når du tar det me ro igjen tror jeg du kan ta det helt med ro, og er du i tvil er det jo bare å ta kontakt med jordmor! Du får prøve å roe ned en stund, se om det blir litt bedre.

Har veldig mye kynnere selv, er i første svangerskap. Mine kommer både i aktivitet og hvile, og er regelmessig i perioder, og sånn skal det visst ikke være... men jordmødre og lege er der for oss, så ta kontakt om du er i tvil om at noe er normalt! Håper du blir bedre snart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...