Gå til innhold

230 dager igjen :)))))))))


amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

dag er det torsdag 14. september.

Du går nå i 8. svangerskapsuke og har 230 dager (33 uker) til termin onsdag 2. mai 2007.

 

jippi, har gått fra 280 dager til 230 dager. Dette bør feires.

 

 

Hvor langt har dere igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gleder eg til 210 dager jeg også, da er man forbi den ørste milepælen. Ellers syntes jeg dagene går ufattelig tregt til tider og andre dager går kjempe fort.

 

Noen som har forslag til hvordan dagene kan gå kjempe fort, slik at man kan hoppe over i neste terminmester og få litt gravidmage og ikke bare så ut som en stappa pølse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

215 dager igjen (tror jeg, er usikker på termin da jeg har fått så mange og ikke vært hos legen enda) og om 2 dager bærer jeg på et foster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,skjønner godt hva du mener ja;-) Synes også dagene går ganske sent... Er hjemme med min datter på 2 år og har en mann som jobber MYE! Datteren min har sluttet å hvile på dagen, så da har jeg og det (akkurat nå som jeg virkelig kunne trengt det!!!)

Men vi har nå jobbet oss ned en del fra 280 dager da, og sakte men sikkert går det videre nedover (en dag om gangen...)

Det eneste tipset mitt er å gå tur, har hvertfall hjulpet meg når jeg endelig har kommet meg ut;-)

Lykke til:-)

Krysser fingrene for at dagene fyker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...