Gå til innhold

Dette er utrolig dårlig...

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tips om og gå inn på denne siden her og få litt hjelp, eller bli kvitt litt av nysgjerrigheten min, men har skrevet minst 5 mld, ingen som gidder og hjelpe, med å spå... Syntes det er utrolig dårlig..

Hvorfor ikke? Er det bare for de som har vært med lenge?

Vennelig hilsen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6314906-dette-er-utrolig-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, jeg vil gjerne svare deg litt her.

Du må huske på at vi som spår eller svarer dere her inne gjør dette på helt frivillig basis, og vi er helt vanlige dødlige med plikter som alle andre. Nå kan jeg bare svare for meg selv, men dette kommer ikke bare sånn helt uten videre, man må bruke tid og kunna konsentrere seg for å få noe ut av det man gjør. Ihvertfall for min del så er det ganske greit hvis noen spør meg om å finne noe som er borte eller gjette skjønn osv. Men når man vil ha mer en det så må jeg legge kort, pluss bruke min intuisjon og det tar på både tid og krefter. Her må man vente til det passer for dem som spår.

mvh

eg vil og gjerna sei någe her,eg e ei av di som pleie å spå her inne å eg har vanlige plikter udenom å vær her inne...har ongar å ta meg av å di går foran dette men,et tips te deg e at d e ein fordel å komma inn på denna siå enten på morningen elle på kvelden,eg spår som regel her inne på kveldane å visst eg ser deg her i kveld så ska eg kikka på deg...bruge ein del energi på å se folk så d e isje gjort på sekunder,komme litt ann på ka du vil vida og så klart..håbe du har forståelse for dette å respektere d :)

her føler jeg også at jeg må forsvare spåerne litt. Dette er ingen profesjonell spålinje der det alltid sitter noe "på andre enden", men det er vanlige folk som har familie og jobb, så det er ikke alltid at det er noen som er tilgjengelige for å hjelpe sånn på stående fot.

Håper du smører deg med litt tolmodighet så får du nok svar på dine spørsmål snart:)

Lykke til:)

Hei!

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har fast jobb, 4 barn , hund, og stort hus å ta meg av. Det lille som er igjen av fritid prøver jeg å fordele litt og titter innom her med jevne mellom-rom fordi det er så mange skjønne damer her inne som har lyst på litt hjelp.

Det blir nok ikke alltid helt rettferdig fordeling med tanke på hvem som har ventet lengst, men det er ikke nok tid til å begynne å sortere innlegg....

Dersom du har det trevelt så ligger det på siden her til venstre masse spåsider - teletorg der du er garantert svar, men da må du betale for det..

Er også noen flinke spådamer innpå her som spår mot betaling:

Susann 77

Kimby

Firefly

Lykke til!! Er ikke lett å være ung og utolmodig:-)

Her må jeg også si meg enig...jeg er en av de "spå damene" som ikke har fåt vært her så mye i det siste å spådd andre,for jeg har endel ting i livet mitt som skjer om dagen,og da er det snakk om prioritering..

Hvis du følger litt mere med på lista,så ser du også andre som står leeeenge i kø,før de får noe svar...vi er vanlige mennesker som ikke tar betalt for dette,og da må vi nesten få følge vår egen time plan...alle blir som regel spådd av noen her inne..

men jeg kan ikke si at det hjelper så mye med sånne innlegg,ikke på meg i alle fall....

så da gjenstår det bare å ønske deg Lykke til og se om noen spår deg!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...