Gå til innhold

Skal vi fikse BIM-treff!? (stavanger området) :-D

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Snakket om å fikse ett BIM-treff nå etter sommeren med unge mødre fra stavanger-området, fortsatt noen som har lyst? Det har ihvertfall jeg! Tror jeg har snakket hull i hodet på diverse venninner med baby og gravid pratet mitt, så hadde vært koselig med noen nye som meldte seg frivillige :-P Sjekker litt nå hvor mange som er interesserte (gjorde dette i sommer og men er litt flaut å sitte på en cafe alene viss det viser seg at det ikke er noen som har lyst...) Jaja, hmmm. Vil du væra med så heng på får eg sei då :-P e forresten snart 18, med termin i februar og kåmme fra jæren viss någen lurte på det ;-)

Då snakkes me!

Fortsetter under...

Veldig interessert.. Snakket jo endel om dette i sommer, og da var det jo flere som ville.. Så da må maaange skrive seg på, så finner vi en dato som passer flest mulig.. :)

Ok, må bare si en ting... Helst ikke i September, for skal til Polen om en uke og skal være ut mnd'en.. :P hehe... Så vi kan godt ta Oktober altså.. ;)

Foressten vero, har UL på Onsdag jeg ;) Gleeeeeder oss...

Kjenner du mye sparking eller? :) Nå kan vi se det utenpå her :D ;)kjempestilig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...