Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 "hun ligger godt ned i bekkenet" hva mener de egentlg med det? betyr det at hodet er ved å feste seg eller bare at hun ligger med hodet ned.. er i uke 32 og de sa det i uke 30 og 31 også.... har bare tatt det som at det liksom er hodeleie, men begynte bare å lure om det betyr mer på en måte:)
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Betyr ikke at hodet er festet. Men at hun ligger ganske langt nede. Veien ned er lang;O)
anntin Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Hvis du ser på helsekortet ditt så står det der. HB betyr at hodet er i bekkenet men ikke festet. HF betyr at hodet er festet Og bare H betyr at hodet ligger nedover.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 aha, har alltid lurt på hva alle de h- greine betyr:) hihi takk...da har hodet hvert i bekkenet et par tre uker nå ja... joho... men hva betyr dte når det bare står + der da? er det at det er for tidlig det da?
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 det lurer jeg på også. Hos meg står det bare + fra alle kontrollene.
Brillemamma Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Det betyr bare at de har sjekket leie... Iallefall hos meg betyr det det...
Gjest Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 okei, men da har jeg jo blitt litt klokere i dag også
OktoberTussi Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 + betyr at man kjenner bevegelser. (men for tidlig å si noe om hvordan fosteret har lagt seg siden det gjerne turner rundt en del ganger før den legger seg til rette når den blir større..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå