Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Men nei, hørte ingen ting. Er 12+4 i dag. Når er det vanligst å få høre fosterlyden? Ble skuffa ja selv om jeg vet at det er tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Man skal vanligvis høre fosterlyden i uke 16, men den kan noen ganger høres så tidlig som i uke 12. Så helt normalt at du ikke hørte noe enda! =) mvh stud.med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Når jeg prøvde så tidlig så fant jeg den svaaaakt. Jeg så mer på tallene enn lyden! Er først nå jeg finner hjertelyden høyt og tydelig.. Jeg er 16+0. Gi knøttet litt tid så skal du se h*n er mer villig=) Husk at du må sjekke langt ned.. Jeg fant den omtrent inni hofta mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plutseligbolle Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Kan man sjekke fosterlyden selv? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 Dytter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 Det finnes et apparat å få kjøpt , men noen mener det ikke er så lurt pga at det kan være vanskelig å finne lyden og man da lettere kan bli "oppskaket" Må jo bli opptil hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 Ei som selger et slikt apparat lengre ned på siden Babysounds eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå