Gå til innhold

Mye folk her i dag!! :-P

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Gøy at det endelig begynner å bli litt liv inne på ung og gravid siden igjen :-) Har nesten ikke vært inne siden i sommer jeg, men nå begynner jeg å få lyst igjen! Var en periode det bare var "koselige" anonyme folk som spredde litt ekstra kvalme her, var ganske kjipt... :-/

Hvordan går det ellers med dere da jenter? Jeg har kommet i uke 20 og skal på ultralyd på mandag! Gleder meg vanvittig! Tror jeg skal vite kjønn men er overbevist om at det er en gutt så.. :-)

Så prøver jeg og så smått å finne ut av trygd og stipend rettighetene mine, noen som har noen tips? bor hjemme nå å går på skole (videregående) men tar permisjon fra skolen etter jul og flytter til typen til babyen kommer :-) er en enorm jungel av lover og regler dette.. Tror jeg stikker innom trygdekontoret en dag og jeg :-)

Fortsetter under...

Velkommen tilbake!

Åååå så kjekt at du skal på ul snart da :), gleder meg til jeg en gang lang om lenge skal det.

Kanskje du skulle ringt en kundebehandler i lånekassen, eller som du sier ta deg en tur trygdekontoret.

Her er hvertfall lånekassen sine sider, så kan du skjekke hva du får av de ;)http://www.lanekassen.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...