Gå til innhold

flere som har skjev baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden skulle babyen ligge nøyaktig symmetrisk hele tida? Hadde syns det var mye mer underlig om lillejenta der inne lå rett opp og ned. Klart hun har favorittstillinger, hun har god plass der inne foreløpig til å flytte på seg, men min liker tydeligvis å ligge med hodet nede til venstre, og beina oppunder de høyre ribbeina mine. Sånn er det visst bare. Liker dere å sitte i sofaen rett opp og ned med begge beina like langt fra kanten en hel kveld, eller slenger dere kroppen ned, beina på bordet eller opptrekt under dere, med ei arm på armlenet?

hehe var vel mer ronja og ina jeg svarte der gitt, og ikke deg :) Det er snodig åssen de ligger ja - forrige jenta mi stakk rumpa rett ut. Hun tok rett og slett fraspark mot morkaka på innsida, og stakk ut den lille stumpen sin! supersøtt :) og utrolig rart å se på når den lille rumpa beveget seg fra side til side i magen :D

Annonse

Min nr4 lå skjevt. Da det nærmet seg fødsel, kommenterte jordmor at hun lå veldig skjevt, men likevel greit foran åpningen.Hadde en 2-timers fødsel, som jeg pleier, men de siste 5 minuttene før full åpning trengtes det litt kraftigere rier enn jeg er vant til, sikker for å få den lille "på rett spor". Men det er jo ennå en stund igjen til fødsel for oss her inne da, mye som kan skje før den tid:-)

de siste fem minuttene? jøss... håper jeg får en kortere fødsel denne gangen enn sist gitt... hører om dere andre her som tyter ut unger som på samlebånd, tenker med meg selv at det MÅ jo være mulig for meg og å få til dette...

Samme her, men kan avkrefte det med at det er bare jentene som ligger til høyre da:)

Beklager om jeg skuffer noen......Men min og tuter ut skevt til høyre, spesiellt under kynnere, men vi venter en liten prins:)

Så ikke vær FOR sikre der:)

Lykke til med de skjeve herlighetenene:)

Annonse

Kjære ina: beklager, jeg leste feil på det første innlegget ditt... hehe.... jeg så ikke hermetegnene, og trudde det var DU som reagerte med "åherregud skal det være sånn" osv... ble noe helt annet da jeg skjønte det var pappa'n som hadde sagt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...