Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg er 35 uker på vei. I et par måneder har jeg hatt kynnere som er vonde som mensensmerter. I et par uker har jeg i tillegg hatt en annen type smerter som er ganske mye vondere,- kjennes ut som lyn av smerter nederst i magen som om noe river og sliter. Kommer i forrbindelse med sex eller når jeg er anspent, som oftest fulgt av kynnere tror jeg, er ikke alltid så lett å registrere når det står på. Er så vondt at jeg sliter med å beherske meg når de kommer mens jeg er ute blant folk. Er dette normalt? Flere som har det slik? Blir bekymret når jeg har lest i blad at man ikke skal ha ekstreme magesmerter under noe stadium av graviditeten. Og så blir jeg redd og gruer meg til fødsel når de sier at the real thing garantert er så mye verre at du er ikke i tvil om at det er i gang.
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Høyres ikkje heilt normalt ut. Ei venninne måtte gå sjukemeldt dei siste to månedene pga sterke kynnere. Ville tatt kontakt med legen og hørt med han/ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå