Gå til innhold

Puppen min lekker....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

opplever at det sprenger i brystene mine, å da hjelper det å klemme ut litt, blir ikke så vondt da. er det normalt at det skal være veldig ømt å klemme ut eller er det jeg som har feil teknikk? kommer en god del så jeg må ha papir for å unngå søl. lekker heldigvis ikke av meg selv så jeg slipper innlegg enda. men det er vel positivt at kroppen starter tidlig, at melken kommer lettere da.

noen snakker også om herding av brystvorter , noen som vet hvordan det gjøres?

førstegangs med spørsmål

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6313938-puppen-min-lekker/#findComment-6326502
Del på andre sider

Det å lekke før ungen kommer har dessverre ingen som helst sammenheng med om man får til amminga eller ikke. Kom ikke en dråpe hos meg forrige svangerskap, så jeg trodde jeg var unormal. Spurte jordmor om dette, og hun beroliget meg med at det ikke henger sammen i det hele tatt. Da ungen min kom, viste det seg at til tross for helt "tette" bryst hele svangerskapet, hadde jeg mer enn nok melk til både henne, flasker og bokser i frysern osv :)

Herding av brystvorter anbefales av enkelte. Mine var så sensitive at jeg ikke hadde sjans... men det du kan gjøre er å bruke håndkleet og tørke litt ekstra hardt over brystvortene etter du har dusja. Du kan også massere dem litt innimellom. Noe jeg syns er veldig vanskelig, siden jeg blir tent med en gang.... *rødme*... men altså: jeg gjorde ingen av delene første svangerskap, og hadde masse melk og null problemer med amming.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6313938-puppen-min-lekker/#findComment-6326637
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...