mamma til Thalie Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 hei ! jeg trenger litt hjelp her.......har termin om to uker og har lyst å reise hjem tiil famiilien min ( ca 2,5 timer borte) Samboeren min jobber kveld en hel uke her i stavanger fremover og syken min tåler ikke å sitte for mye alene nå. men jeg vil jo ikke riisikere å måtte fø uten samboerern min. Det jeg lurer på er om det er muliig å få komme til hos en jordmor å få sjekket åpningen og litt sånne ting ? Har ikke gått til jordmor i svangerskapet så jeg vet veldig liite om hva de kan fåreta seg.......hvor holder jordmødrene tiil her i byn ?
lykkeliten født-23.10 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Bor i sandnes, så jeg er ikke sikker hvor helsestasjonene er i stavanger. Du kan gå inn på gule sider å lete, eller d letteste er jo å ringe legen din.. De vet jo hvor og om.. Kansje de kan ta en test på deg der:)
lana<3 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Stavanger her...ville ik reist til familie 2,5 time borte m mindre det da er nærme ett sykehus...jeg har ni dager igjen til termin...ring til føden i stavanger og fortell dem det du skriver her de er kjempekoselige: 51 51 94 80
mamma til Thalie Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 hjemme er jeg 15 min fra det sykehuset jeg helst har lyst å føde på, der får vi familierom og det er mye lettere for venner å famiilie å besøke oss........men det aller viiktiigste er jo at samboeren miin er med hele veien siden dette er første gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå