Gå til innhold

Noen i stavanger område her ??hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei !

jeg trenger litt hjelp her.......har termin om to uker og har lyst å reise hjem tiil famiilien min ( ca 2,5 timer borte) Samboeren min jobber kveld en hel uke her i stavanger fremover og syken min tåler ikke å sitte for mye alene nå. men jeg vil jo ikke riisikere å måtte fø uten samboerern min. Det jeg lurer på er om det er muliig å få komme til hos en jordmor å få sjekket åpningen og litt sånne ting ? Har ikke gått til jordmor i svangerskapet så jeg vet veldig liite om hva de kan fåreta seg.......hvor holder jordmødrene tiil her i byn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i sandnes, så jeg er ikke sikker hvor helsestasjonene er i stavanger. Du kan gå inn på gule sider å lete, eller d letteste er jo å ringe legen din.. De vet jo hvor og om..

Kansje de kan ta en test på deg der:)

Skrevet

Stavanger her...ville ik reist til familie 2,5 time borte m mindre det da er nærme ett sykehus...jeg har ni dager igjen til termin...ring til føden i stavanger og fortell dem det du skriver her de er kjempekoselige:

51 51 94 80

Skrevet

hjemme er jeg 15 min fra det sykehuset jeg helst har lyst å føde på, der får vi familierom og det er mye lettere for venner å famiilie å besøke oss........men det aller viiktiigste er jo at samboeren miin er med hele veien siden dette er første gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...