**bambi22** Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 http://pic7.piczo.com/cosworthbabe/?g=2063384&cr=7 ikke alltid like lett å lage hjemmeside,men kom da noe ut av dette!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 KJempefin side var det:) håper den får plass til en til snart;) hihi... Gleder meg til å lage babyside på nett jeg...men tør ikke enda..redd noen skal kjenne meg igjen... er så rart med det..vi "kjenner" jo folk her inne..hadde sett deg for meg myye annerledes..hihi...blir rart å se bilde av dere..men veldig gøy! klem
Snuffen Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Så nydelige vofser dere har. likte bildet med tguren..hehehe. Har sldri fått til det der med hjemme side, men ser ut som jeg må prlve en gang jeg også. )
**bambi22** Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 Takk for det! jeg har tenkt mye på det jeg også,om å legge ut siden,men jeg tok en sjans jeg!hehe Dette er sider man kan bygge på så mye man vil,så her er det plass til mange til! Gleder meg til å lage babysiden for min egen sønn/datter! Håper spira sitter snart,begynner å bli litt utolmodig ja!(spes etter snart 1 år prøving!) Masse lykke til til deg Sussa_85 til dere andre også! klem
**bambi22** Skrevet 14. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2006 Ja de er vakre hunder! lady er 11 år gammel og har ett hjerte som vokser,så vet ikke hvor lenge til jeg kan ha henne ( derfor jeg og kjøpte meg gizmo,slik at ikke det blir veldig tomt etterhvert!) morro å lage side når man kommer inn i det,tok litt tid å finne ut hvordan jeg skulle gjøre det osv,men måtte spøre om en del her inne ja!hehe Lykke til!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 åh så fin=) jeg har også en papiloon gutt på 4 år. nydelig rase. stor hund i en liten kropp.
Alba44 Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Fiin side! ) Og for noen nydelige hunder!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 veldig fin side du har..kjempe artig med slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå