bellarosa Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Hei alle sjelsfrender:-) Er det noen av dere som har merket at dere har fått mye luft i magen hvis man er gravid? Har kjent noen stikninger og har hatt enormt:-) mye lift i magen de siste dagene. I følge beregningene skulle jeg ha EL på lørdag....så meg og gemalen har hoppet i høyet flere ganger:-) Det som er mitt problem da...er at første gang jeg var gravid ( har en gutt på 2 1/2 nå), så merket jeg jo ingenting- men ble kjempekjapt gravid. Nå prøver vi igjen og jeg er SÅ utålmodig...og håper egentlig å finne noen symptomer... Men det er vel bare å vente til den 26... og se om mensen kommer.... Men det var dette med lufta da.... Noen som har erfaringer? Klem
Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Har samme IKM dag vi da :-) Må også vente til 26. Når det gjelder symptomer, så er det fysisk umulig å få noen før egget har fått festet seg og vært festet i minst en dag eller to, og denne festing skjer som oftest 6-8 dager etter eggløsning. Videre så er det faktisk få som får noe særlig med symptomer før rundt IKM eller i ukene etterpå, men jeg vet alt om å lete frem det utroligste av symptomer ja! ;-) Luft i magen kan være et symptom, men jeg var full i luft nå sist og ikke gravid...
bellarosa Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 Tusen takk Alva!!! Føler meg egentlig litt bortskjemt som sutrer for at jeg er utålmodig...men sånn er det når man ble lynfort gravid første gangen... Krysser fingrene for deg. Artig å høre fra deg etter den 26 da...om det har skjedd noe hos deg:-) Klem
Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Skjønner deg godt jeg :-) Er blitt gravid på henholdsvis andre og tredje forsøk før og en uplanlagt (ubeskyttet sex 4-5 dager før el, utolig at det gikk an, men da mistet jeg). Nå er det 3 pp, så alle odds tilsier jo at det skal klaffe nå da ;-) Masse lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå