Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Babyen vår kommer til å ha to oldefedre som heter Hjalmar, og vi kunne tenke oss å kalle ham opp etter dem. Hva syns dere? Er navnet for gammeldags eller går et an å bruke? Hva med lignende navn, noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Ja,det går ann å bruke..Litt gammelmodig navn.. Synes det er stilig! Godt forslag å kalle opp att. Andre lignende navn: Hans Juul Magnar Julius Jens Oskar Bernard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Jens og Hans heter faktisk besteforeldrene til barnet:) Men kanskje vi går for Hjalmar. Ikke så mange som heter det nå for tiden... Hjalmar Andreas? Hva med det? Trenger litt råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Hjalmar er jo et dødskult navn! Tøft og uvanlig, liksom. Likte det kjempegodt! Andre forslag: Jesper Johannes Hjermund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 Har svart deg under mitt innlegg: Svenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 Hjalmar het min far, og var en staut og sterk mann, mørkt hår og brune øyne, men så ut som en ekte viking (med noe spansk bak i slekta ;-)) For noen dager siden var jeg på lekeplassen med datteren min, hun lekte med en gutt på ca. 16 mnd. Han var lysblond, blå øyne og virket litt sart. Moren ropte på ham, og han lydde navnet Hjalmar. Det var rart, men også veldig søtt at han hette det. Har alltid forbundet navnet med pappa (som var ganske opp i åra). Men flott navn for meg, iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå