Gå til innhold

Noen som holder det hemmelig enda?

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+6 i dag, og har fremdeles ikke fortalt det til familien. Har 2 venninner som har gjettet det, og så har jeg fortalt det til sjefen siden jeg vet han får problemer med å erstatte meg. Thats it! Tror vi skal fortelle det til "verden" i morgen, da er jeg 12+0=)=)

Flere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6313556-noen-som-holder-det-hemmelig-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nærmeste familie og venner har visst det lenge. Øvrige familiemedlemmer og "folk flest" får vente etter jeg har vært hos jordmor om to uker (er nå 11 + 4). Jeg har ingen svangerskapssymptomer så jeg vil få det bekreftet før jeg virkelig går ut med nyheten......

Tja, er vel ikke så hemmelig lenger. Alle jeg jobber sammen med vet. Jeg er nemlig sinnsykt kvalm, og er sykmeldt. Nære venner av oss begge vet, er ikke så lett å holde skjult når det har vært en del fester osv. Familien vet. Men har ikke fortalt det til andre venner og bekjente enda, håper jeg klarer å holde det skjult ei uke til, da er det 12 uker. Men spørs, skal på klubb med masse venninner i dag. Forma er ikke helt på topp hele tiden, og magen står ut som en ballong. Så da spørs det om noen gjetter....

jeg har bare sagt det til mor, svigermor, og en god veninne. men det er jo vanskelig å holde det hemmelig ettersom jeg er så kvalm. tror nok endel har gjettet det, men det er jo skikkelig kjipt å spørre når man ikke er sikker. så jeg vet ikke hvor "hemmelig" det er...!

I dag er jeg 11+3, å det er kun 3 venniner av meg som vet det. Men har planer om å si det til foreldre + svigers + familie i helgen, da jeg er 12+0 på mandag.

Har holdt meg lenge, og til tider har det vært ganske vanskelig.

Annonse

Hei hei!

Verden får også vite om meg imorgen, gleder meg veldig! De nærmeste vet det allerede, men det blir morsomt å fortelle det til de andre. Er også 11+6 idag. 12 uker imorgen, deilig.

Var hos legen igår, og fikk bekreftet at alt er bra. Terminen ble flyttet fra 2. til 1. april.

Jeg er 8+6 idag, og vil fremdeles holde det hemmelig. Har bare fortalt det til 2 venninner og til sjefen på jobben. Regner med å vente til +/- uke 12 før vi sier noe til familien. Men tror mamma har begynt å skjønne at noe er på gang.....

Jeg sa det til alle med en gang, eller altså kolleger venner og familie. Men sjefen har enda ikke fått vite det. Er ikke 12 uker enda, nå er det 1,5 uker igjen. Men hvis jeg skulle miste nå så ville sjefen fått vite det uansett, for jeg tror ikke jeg hadde klart å holde maska og late som ingenting. Så nå må jeg få sagt det snart. Bare at jeg har blitt vant til å holde det skjult for ham, så det er litt vanskelig å finne en naturlig anledning.

er 7+6 i dag og alle på jobben vet det pga. jeg har vært sykemeldt noen uker fordi jeg har vært så dårlig. Skal etter planen tilbake på jobb mandag og det blir første gang jeg ser alle etter at de fikk vite - litt ekkelt for vi hadde ikke planer om å si det så tidlig men så ble ting litt komplisert og ting måtte bare ut. Håper bare alt går bra ellers så tror jeg ikke jeg orker å være på jobben en lang stund.

Fortalte det til nærmerste familie når jobben fikk vite det - men venner og annen familie vet ingenting...

Annonse

Ei venninne med syn for gravide gjettet det, hun bemerket at puppene mine hadde vokst og den er litt vansklig å bortforklare...I tillegg har vi fortalt det til to nære vennepar. Familien skal få vite det i fam.middag om ca 2 uker, og vi ser med lettelse og spenning på det! Er 11+3 idag, og magen kan ikke holdes inne lenger...

Vi har holdt det skjult i festlige sammenkomster ved å bytte vinglass med hverandre. Har fungert utrolig bra, bortsett fra at min kjære har gjort meg oppmerksom på at hvis vi skulle fortsatt med det ville han risikert å bli alkoholiker innen barnet er født...hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...