MissUnderCover Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Hei!! Jeg skal på UL om en og en halv uke og er så spent!! Er det noen som vet hva man kan forvente å se/høre så tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissUnderCover Skrevet 14. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 14. september 2006 Hehe glemte å skrive at jeg bare er 7+4 da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg hadde ul i uke 7, utvendig. Da så jeg bare et egg med et lite hjerte, hehe=) Så hadde jeg 11+0, da så jeg en liten baby som bokset=DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissUnderCover Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2006 Men man ser hjertet så tidlig? Stilig... Moro med en liten bokser da hehe skjer mye på kort tid da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ta innvendig ul i uke 7, for å få et "sikkert" resultat.........ALtså for å kunne se om det var liv og sånn......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 Hei. Visste ikke at man kunne få utvendig UL så tidlig. Jeg skal til Ul i uke 10, blir det innvendig el utvendig da tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 Skal på innvendig ul på lørdag. Er da 8+5. Gleder meg sinnsykt. Sjekker bildene på www.min-mave.dk hver dag og håper å se noe lignende som jeg har sett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå