Gå til innhold

Tatovering på magen?

Anbefalte innlegg

Jeg har en delfin rundt navelen, som begynner å bli ganske stor....er det noen som har tatoo selv, og som har født før? Er så spent på hvordan den blir seende ut ;/ og piercing hullet i navelen er veeeeeeldig langt......hmm....nesten litt morsomt, lurer på om jeg får satt inn i igjen piercingen etterpå??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6313457-tatovering-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er godt mulig at du får satt in barbellen i navlen senere ja, kommer mye an på arrdannelsen, lukkede/åpne sårkanaler o.l

Men om resultatet blir så veldig fint det var nå så da.

Jeg vil anbefale deg og sprøyte gjenom det med natriumklorid, og la det gro igjen for så og stikke det opp igjen når du er ferdig med graviditet/amming.

Tatoen rundt navlen risikerer du mister form også etter fødselen, de fleste seriøse tatoveringsasrtister kvier seg for og tatovere jenter som ikke er "født ferdig" på magen.

Dette fordi at motivet blir strukket, fargene endret og man er ikke garantert et bra resultat i ettertid.

Håper du ble klok på dette? :)

Hei Suprav 2.12

Jeg har også en tatovering rundt navlen, en som har strekt seg fint ut i alle retninger. Vet ikke hvordan den blir etterpå, men da får jeg bare fikse på den eller skjule den.

Vi kan vel ikke regne med at den skal se lik ut etterpå, men jeg har hatt min lenge og blir den litt annerledes så er det greit. Forandring fryder sier mange.

- Hege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...