Gå til innhold

Symptomene mine..........


Go`mamma`n...

Anbefalte innlegg

..........forsvinner.........Kvalmen min er faktisk nesten borte i dag.........Deilig, men samtidig blir jeg litt redd.....Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp.. Var skikkelig kvalm i starten, dårlig mat lyst+++ Nå er nesten alt borte bortsett fra energien....dårlig med det. Uff skal på jobb idag men er nesten sånn at je gruer meg! Ja ja... Ble veldig engstelig med engang jeg også men nå ha jeg hvertfall begynnt og få litt mage..Og jeg går utifra at hvis man mister så har man store smerter i magen og blør???

Trur ikke vi skal engste oss.. Skal få ul i morgen jeg da, skal til legen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var det med meg i forrige uke..da var symptomene plutselig borte.. men nå er de her igjen.. og jeg har også begynt å fått litt mage:-)

 

kjenner også bevegelser, er i min 10.uke nå.. selv om mange sier at men ikke kan kjenne det, så mener jeg bestemt at jeg har kjent... men kanskje det er innbilding? jeg har ei fra før, så jeg kjenner de igjen...

 

tror det er vanlig å miste symptomene rundt uke 9, noen før noen seinere..

 

hvor langt er dere på veg dA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er syv uker på vei i morgen. symptomene mine er nesten borte. har bare litt ømme pupper. men nå er det kommet litt blod i utfloden og jeg er litt bekymret:-( men det er vistnok normalt og blø litt de første tre mnd. får roe meg med det. håper alt går bra med deg:-) gi tilbakemelding da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag. Puppene er fortsatt kjempe vonde + at jeg ikke har noe overskudd.......Har veldig dårlig samvittighet overfor guttane mine pga det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen dager med kvalme, men nå er det nesten borte. Men det jeg har hatt nesten hele tiden er små smerter litt lenger opp i magen. Har hatt mye luft i magen.

 

Det jeg merket i går er at jeg er så "sår" på brystvortene og det var hvitt der, sånn som når melken har blitt borte etter amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...