Gå til innhold

til du anonyme som er her på UNG OG GRAVID å slenger dritt!!!

Larviksjenta. nr4?

Anbefalte innlegg

er du ung og gravid selv og dine barn tatt fra deg? og derfor du er så sinte på oss andre som klarer det?! eller har du egentlig ikke noe her inne å gjøre?! i det tilfelle så lurer jeg på, går du inn på 35+ siden og skjeller dem ut for at de vil ha barn, når de har en større sjanse til å få et barn med et handikap eller downs å lignende pga aderen dems?! og er du inne på 90+ siden å skjeller ut dem for at de vil ha et barn når de er overvektige når det gir dem større sjanse for å få et hjerteinnfarkt og kan derfor kansje ikke ta seg av sitt nyfødte barn i tiden etterpå?!

alle som ønsker barn fortjener å få barn så lenge de kan og er villige til å ta seg av det. Og det er ikke opp til verken meg eller deg eller noen andre å avgjøre om de skal få det eller ikke..

hvis de selv ønsker råd, prater de med et utdannet menneske om det.

Fortsetter under...

hehe.. ja du tror det?! nei har nok både utdannelse og jobb jeg serru.. blir nok noen turer på torvet med mine andre gravide venninner og de som har barn ja.. jeg er nok selv 21år, men synes det er synd at det eksisterer slike mødre som deg her i verden som lærer sine barn å dømme andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...