Gå til innhold

Legebesøk og en god nyhet ; )

Anbefalte innlegg

Vi er nå inne i snart 8.pp og jeg begynner å bli litt urolig. Jeg er jo bare 18 år, så jeg er veldig urolig siden det enda ikke har klaffet.

Er det for tidlig å oppsøke lege nå, eller syntes dere at jeg kan gjøre det?

Har forresten en glad nyhet som jeg vil dele med dere:)

I går fridde jeg til samboeren min:)

Han har snart bursdag og jeg visste ikke hva jeg ville gi ham, så siden vi har snakket om å forlove oss en stund så fant jeg ut at jeg ville fri til ham:) Så han jobbet overtid i går, jeg vasket og ryddet hele leiligheten og kjøpte et nytt stubord som jeg monterte. Tente mange sterainlys og lagde god middag, biff og bakt potet med salat. Så spiste vi og slappet litt av etterpå.

Vi begynte å kose litt på sofaen, så spurte jeg om han ville gå på soverommet. Der hadde jeg tent stearinlys og lagt to roser på sengen med ringene, holdt en liten 'tale' og spurte om han ville gifte seg med meg. Han ble veldig glad og svarte JA:)

Er verdens lykligste nå, jeg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6313226-legebes%C3%B8k-og-en-god-nyhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å urolige deg mer, men det ER mer uvanlig for en 18 åring å ikke bli gravid etter 7 pp enn for en 30-åring, for ikke å snakke om eldre enn det.

Man er som regel "hyper"fruktbar i en alder hvor man helst (jeg snakker av egen erfaring) ikke ønsker barn, og når man (jeg!) vil ha dem har fruktbarheten sunket....

Så synes du godt kan gå til lege, og trenger ikke lyve på deg pp heller. Men de lar det vel helst gå 1 år uansett.

Lykke til og gratulerer med forlovelsen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...