Gå til innhold

Pergospørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg skal til gyn.om ca 3 uker for å sjekke evnt cyster. Hadde ei stor ei i fjor som de ville fjerne, men heldigvis ble den borte av seg selv på neste kontroll. Jeg har en pakke pergo som har blitt liggendes siden i fjor. Har vært litt engstelig for å ta den pga bivirkninger. Fikk så mye av det når jeg skulle gjennom IVF. Men da brukte jeg jo ikke pergo. Det var jo sterkere saker.Jeg har så lyst å begynne på pergo i kveld(dag 5) men det er vel best å vente til jeg har vært på sykehuset igjen. Hva tror dere? begynner å bli utålmodig.. he he. Har dere fått mye bivirkninger? leser om hallusinasjoner ol, og da blir jeg helt vettskremt.

I dag er det forresten en nydelig dag. Nærmere 20 varmegrader. Ha en flott dag damer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6313224-pergosp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei maja65:))

Jeg er nå på min 3 dobble Pergokur og har ikke hatt noen bivirkninger denne gangen.

For ca 2 mnd siden kom jeg på sykehus pga cyste, men den var ikke så veldig stor da..Men legen sa ingenting om at jeg ikke skulle ta Pergo pga cysten..

Hvis din cyste er borte(det er min og) så hadde jeg begynt på Pergo i kveld jeg...men det er jo bare min mening da:))

Ha en strålende dag i solen:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...