solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Gratulerer med spiren. Eg får ikke med meg hvem som er gravide og ikke. Det er blitt så mange med barn i magen nå! Når har du termin da - blir det enda et april barn?
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Takk takk, hehe... Det blir en nesten april barn, tror termin havner i slutten av mars engang. Nora blir jo nesten to år når minsten kommer... Det viser seg vel at vi kan 'bare' lage barn som blir født da, hehe
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 Godt å samle dem! Min mor har klart det med en del av oss - Eg har bursdag samme dag som mormor (men hun er død nå dessverre) Har en bror og søster som har hver sin dag - 28 og 29 i samme måned. Onkelen min har samme dag som min lillesøster, og min far har dagen etter dem. Og da eg fant min mann så hadde han dagen etter min far - og til slutt farmor dagen etter min mann. 24 - 25 - 26 - 27 er det altså 5 stk som har bursdag. Kanskje minsten kommer akuratt en måned før Nora - samme dato bare måneden før. Det hadde også vore noe!
**synne** Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 får henge meg på denne her, jeg! Gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå